English

فرماندار لنجان:

کارآفرینی حلقه مفقوده اقتصاد جامعه شهری است

فرماندار لنجان گفت: کارآفرینی حلقه مفقوده جامعه شهری است که در کارگروه اشتغال مصوباتی خوبی در عرصه کارآفرینی بانوان تصویب شد.

کارآفرینی حلقه مفقوده اقتصاد جامعه شهری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی در نخستین نمایشگاه و همایش بانوان کارآفرین گفت: کارگروه اشتغال شهرستان لنجان تلاش کرده مسیر کارآفرینی بانوان را با مصوبات خود در حوزه‌های مختلف از جمله بهبود فضای کسب‌وکار، تسهیل در روند صدور مجوزها و تسهیلات و… هموار سازد.

وی بیان داشت: با حرکت در مسیر هویت‌سازی، فرصت‌سازی و اجرای قوانین حمایت از زنان کارآفرینان توسعه زیر ساخت‌های مشارکت زنان را در اقتصاد شهرستان لنجان را باید هموار ساخت.

این مقام مسئول افزود: در تلاش است تا با اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های تشویقی دولت سیزدهم در نهادها و ادارت مختلف شهرستان در مسیر کشف و پرورش انسان‌های خاص به عنوان افراد کارآفرین، خلاق، نوآور و مبتکر گام برداشته شود و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در این حوزه بسیار تأثیرگذار هستند.

فرماندار لنجان گفت: توسعه کارآفرینی در شهرستان لنجان ضمن فراهم کردن زمینه رشد و توسعه پایدار، مسائل و مشکلات جاری از جمله فقر، نابسامانی اجتماعی و فرهنگی و بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی را مرتفع خواهد کرد از این رو توجه به سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره تحقق اقتصاد مقاومتی با محوریت کارآفرینی باید مورد توجه مسئولان و آحاد شهروندان و کارآفرینان قرار گیرد تا شاهد توسعه همه جانبه شهرستان لنجان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه