English

برنامه های فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه در دهه فجر انقلاب اسلامی تشریح شد

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه، برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

برنامه های فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه در دهه فجر انقلاب اسلامی تشریح شد

تورج زینی‌وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه اظهار کرد: در ایام دهه فجر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و عمل به رسالت مهم جهاد تبیین، دانشگاه رازی کرمانشاه، برنامه های فرهنگی ویژه ای را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: برگزاری نشست های تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور سخنرانان برجسته کشوری و تبیین برکات، ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و برپایی جشنواره در بخش های دانشجویان و اساتید و کارکنان و فرزندان با موضوعات ایران قوی، ایران زیبا، و قهرمان من از برنامه های ایام مبارک دهه فجر در دانشگاه رازی است‌.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی تصریح کرد: فراخوان مسابقه انقلاب اسلامی، هست ها و بایدها و ارائه نقاط ضعف و قوت و راهکار در سطح دانشگاه و جامعه و برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ بهمن ماه در دانشکده ادبیات از دیگر برنامه های فرهنگی دانشگاه در دهه فجر خواهد بود.

وی با اشاره به نقش موثر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی از برگزاری نشست هم اندیشی زنان زینبی همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) در تاریخ ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد‌.

زینی وند دیگر برنامه های فرهنگی دانشگاه در دهه مبارک فجر را عنوان کرد: فضاسازی مناسب دانشگاه، تهیه کلیپ از دستاوردهای دانشگاه رازی کرمانشاه در طول انقلاب اسلامی، ارسال پیامک کوتاه به دانشجویان و اساتید، برگزاری مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر و ولادت امام جواد(ع) در تاریخ ۱۲ بهمن ماه در سالن شهید شهریاری دانشگاه رازی کرمانشاه، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری نشست علمی و فرهنگی اعضای هیئت علمی دانشگاه اهدای بلیط نیم بها و توزیع بلیط جشنواره فیلم فجر و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های فرهنگی دانشگاه رازی در ایام دهه فجر است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری همایش بین‌المللی جهاد تبیین در هفته پایانی بهمن‌ماه از دیگر اقدامات شاخص دانشگاه در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون علمی و فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه رازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه