English

به مناسبت میلاد باسعادت جضرت علی (ع) ؛

کلنگ احداث خانه تکواندو کاشان به زمین خورد

آئین کلنگ زنی خانه تکواندو کاشان به مناسبت میلاد باسعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)به همت خیر"عزیز قنواتی" برگزار شد.

کلنگ احداث خانه تکواندو کاشان به زمین خورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آئین کلنگ زنی خانه تکواندو کاشان به مناسبت میلاد باسعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) با حضور مدیر کل ورزش استان اصفهان"جواد محمدی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و فرماندار ویژه کاشان برگزار گردید.

خانه تکواندو شهرستان کاشان در منطقه فاز یک ناجی آباد کاشان در زمینی با کاربری ورزشی به متراژ ۲۸۷۳ متر مربع و اختصاصی خانه تکواندو زیر بنا ۲۰۰۰ متر مربع با برآورد ۱۰۰ میلیارد ریال توسط خیر عزیز قنواتی احداث می گردد.

در بخشی از این مراسم عزیز قنواتی گفت: حدود ۴۴ باشگاه تکواندو در کاشان که ۲۴ باشگاه مربوط به آقایان و ۲۰ باشگاه مربوط به خانم ها و ۲۰۷۰ هنرجو در تمامی رده های سنی ورزشی در حال آموزس می باشد.

وی افزود : به تمامی باشگاه ها برای تکمیل امکاناتشان وام قرض الحسنه داده می شود تا کلیه امکانات مورد نیاز تکواندو خریداری شد

قنواتی بیان کرد: ورزشکاران کاشان با حضور در لیگ های استانی ۲ تیم بانوان ،۲ تیم آقایان وحضور در لیگ کشوری کسب  بیش از ۱۰ مدال کشوری در این رشته و کسب بیش از ۱۰۰ مدال استانی در شاخه های مختلف، راه یابی دو تیم کاشان به مسابقات انتخابی جهانی تیم تکواندو کاشان به ۱۲ مدال رنگارنگ مفتخر شدند.

کاشان یکی از قطب های ورزش استان اصفهان

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در آئین کلنگ زنی خانه تکواندو شهرستان کاشان گفت:شهرستان کاشان با برخورداری از استعدادهای خوب ورزشی یکی از قطب های ورزش استان اصفهان است.

جواد محمدی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای توسعه فضای ورزشی در کنار خیران است و خانه ورزش تکواندو کاشان باید هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و در آینده در حوزه ورزش کاشان کارهای بزرگ تری انجام می شود.

وی اظهار کرد:استان اصفهان در حوزه کارهای خیری زبانزد خاص و عام است و در حوزه ورزش یک مجمع خیرین ورزش یار در استان داریم و همه پای کار توسعه زیرساخت های ورزشی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: هفته گذشته مسابقات جام پرچم استان اصفهان به میزبانی کاشان برگزار شد و به زودی مرحله کشوری این مسابقات هم در کاشان برگزار می شود و یک برگ افتخار دیگر به افتخارات گذشته کاشان افزوده می شود.

افتتاح ۴۲ خانه ورزش در روستاهای کاشان 

فرماندار ویژه کاشان هم گفت: امروز شاهد کلنگ زنی خانه تکواندو کاشان با زیربنای ۲ هزار متر مربع و مساحت سه هزار متر مربع هستیم و اداره ورزش و جوانان کاشان با استفاده از ظرفیت خیران ورزش یار،باید زمینه ایجاد باشگاه های دیگر در رشته های مختلف ورزشی را فراهم کند تا سرانه ورزشی ما به حد استاندارد برسد تا اگر جوانان بخواهند ورزشی را انتخاب کنند امکان انتخاب برای آنها فراهم باشد.

محمدشریف زارعی افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی این فرصت را ایجاد کرده و در حوزه ورزش هر سال با شتاب بالا امکانات ورزشی در همه نقاط کشور ایجاد می شود و هم اکنون ۴۲ روستای کاشان دارای خانه ورزشی است اما در گذشته چنین امکاناتی نبود و انقلاب اسلامی به همه نیازهای جوانان و نوجوانان توجه ویژه دارد و امید است که در آینده این موفقیت ها و قهرمانی ها و نخبه برداری ها در حوزه ورزش افزایش یابد

در ادامه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در بخشی از این مراسم خطاب به خیر ورزشی قنواتی گفت: شما یکی از توصیه های نائب امام زمان را انجام می دهی با این دید  که به پولی که داری نگاه میکنی هزینه انجام می دهی.

حجت الاسلام ولمسلمین سید سعید حسینی افزود: ورزشکار موفق کسی است که هم از نظر جسمی محکم و استوار باشد و هم از نظر روحی اراده قوی داشته تا بر هوای نفس خود غلبه کند.

وی اظهار داشت: قوت بدنی و توانمندی روحی که  هر کدام از  این عوامل در کنار هم می‌توانند انسان کامل و موفقی را تربیت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه