English

برگزاری دوره آموزش تشخیص زود هنگام سرطان های شایع زنان در شهرداری کاشان

دوره آموزشی پیشگیری و تشخیص زود هنگام سرطان های شایع زنان با حضور جمعی از بانوان شهرداری در محل فرهنگسرای مهر شهرداری کاشان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزش تشخیص زود هنگام سرطان های شایع زنان در شهرداری کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مدیر امور اداری و منابع انسانی شهرداری کاشان در دوره آموزشی پیشگیری و تشخیص زود هنگام سرطان های شایع زنان بیان کرد: تحولات مرتبط با سبک زندگی امروزین، علاوه بر رخدادهای مثبت، عوارض مرتبط با خود را به همراه دارد لذا برخی از این عوارض در گسترش بیماری ها و مشکلات سلامت نشان داده می شود که در میان این بیماری هایی که امروزه سلامت انسان ها را در مخاطره قرار داده بیماری سرطان یکی از مواد غیر قابل کتمان است.

مصطفی حسن زاده در ادامه یاد آور شد: این دوره آموزشی همزمان با هفته پویش ملی مبارزه با سرطان در قالب دو بخش تئوری و عملی (غربالگری) با مشارکت مرکز بهداشت شهرستان کاشان و اداره آموزش و بهسازی شهرداری کاشان برگزار شد.

به گفته وی، مباحث مطرح شده در این کارگاه شامل اهمیت معاینه بموقع، روش‌های معاینه، روش های غربالگری و تشخیص سرطان، افراد درمعرض خطر سرطان، علایم سرطان، راه‌های پیشگیری، نقش تغذیه، فعالیت بدنی و ورزش، توجه به سایر موارد بیماری است.

کارشناس و مدرس این دوره آموزشی هم در بخش تئوری این دوره به راه های پیشگیری از این بیماری خطرناک پرداخت و گفت: متاسفانه به علت ترس از پذیرش این بیماری و دیر مراجعه کردن، این سرطان در بانوان پیشرفت زیادی می کند و آسیب های جبران ناپذیری به همراه دارد لذا مراجعه به موقع به مراکز پزشکی و اطلاع رسانی و افزایش آگاهی عمومی و انتخاب سبک زندگی سالم می تواند از بروز این بیماری پیشگیری نمود.

پیشگیری از سرطان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه