English

درپی مسمومیت سریالی دانش آموزان؛

۱۰۸ دانش آموز در اردبیل راهی بیمارستان شدند

صبح امروز ؛ چهارشنبه دهم اسفندماه، دانش‌آموزان 8 مدرسه در اردبیل دچار مسمومیت شدند که 108 نفر از آنان بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

 108 دانش آموز در اردبیل راهی بیمارستان شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، دانش آموزان 8 مدرسه امروز با علائم مسمومیت از قبیل سردرد، سوزش چشم، سوزش گلو، حالت تهوع و سستی مواجه شدند که 108 نفر از آنان توسط آمبولانس و اتوبوس آمبولانسهای اورژانس به بیمارستانهای امام خمینی ره، سبلان و بوعلی انتقال داده شدند.  مدارس دین و دانش ، سما، عفاف، معراج،خلبان ذاکر، دادمان ، طیببه ، بهاران و بهار مدارسی هستند که دانش‌آموزان آنها دچار مسمومیت شده‌اند.

علی محبوبی پور ؛ مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل با تایید این خبر گفت: علت موضوع در حال بررسی است و یقینا در اولین فرصت از طریق مراجع رسمی به مردم شریف اطلاع رسانی خواهد شد. وی ازمردم و خانواده های این دانش آموزان خواست که نگرانی در خصوص سلامت آنها نداشته باشند.

پیش از این علی محمدیان اردی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به تسنیم گفته بود: در این مدارس متاسفانه دانش آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.

به دنبال ادامه دار بودن مسمومیت ها درشهرهای مختلف قم، بروجرد، تهران و اردبیل رییس جمهور، وزیر کشور را مامور رسیدگی و ریشه یابی هرچه سریع تر و اطلاع رسانی مستند برای رفع نگرانی خانواده ها کرده است.   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه