English

سرپرست شهرداری کاشان مطرح کرد؛

عزم مدیریت شهری برای احداث پارک‌ «بانوان و «مسافر»

سرپرست شهرداری کاشان از عزم مدیریت شهری برای احداث پارک‌ «بانوان و «مسافر» در کاشان خبرداد.

عزم مدیریت شهری برای احداث پارک‌ «بانوان و «مسافر»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا قنبری در نشست علنی شورای اسلامی شهر با قدردانی از تلاش‌های 21 ماهه حسن بخشنده امنیه و تقدیر از اعتماد شورای اسلامی شهر بیان کرد: در نخستین مرحله، مکاتباتی با مدیران واحدهای مختلف ستادی، مناطق و سازمان‌‌ها انجام شده تا فهرست کامل پروژه‌های خود را همراه با اعتبارات آن اعلام کنند تا بر اساس اولویت‌بندی نسبت به انجام آن اقدام شود.

وی، در خصوص پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد: تکمیل این پروژه‌ها که بعضا مدت‌هاست که رها شده، در دستور کار قرار گرفته است؛ پروژه‌هایی نظیر ساختمان جدید شهرداری و تکمیل رینگ ترافیکی شهر باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

سرپرست شهرداری کاشان همچنین با اشاره به بازدید از پروژه‌هایی نظیر پروژه چارسو، برگزاری جلسات با سرمایه‌گذار و بحث پیرامون موضوعات مختلف آن را متذکر شد.

قنبری، از آغاز فرآیند احداث پارک مسافر به عنوان اسکان اضطراری به احتمال فراوان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: پروژه پارک بانوان نیز به عنوان یکی از مطالبات جدی، در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی، با اشاره حادثه‌خیز بودن منطقه کاشان و دربرگیری انواع مخاطرات طبیعی، بر اهمیت پدافند غیرعامل و الزامات آن تأکید و عنوان کرد: متأسفانه ناوگان موتوری کاشان در این زمینه ضعیف است و وضعیت کنونی با توجه به مسئولیت کاشان به عنوان معین شهرهایی مانند، قم، نطنز و... در این حوزه شایسته نیست.

سرپرست شهرداری کاشان تصریح کرد: باید هر چه سریع‌تر نسبت به بهسازی و نوسازی ناوگان و خرید و تأمین تجهیزات و امکانات اقدام شود چنانکه طی روزهای گذشته نخستین گام‌ها در راستای خرید برخی از تجهیزات حوزه مدیریت بحران برداشته شده است.

قنبری، با اشاره به خریداری قیر، از شدت یافتن عملیات اجرای آسفالت طی هفته آینده خبر داد و افزود: البته عملیات آسفالت در معابری نظیر بلوار معمار حسن آبادی آغاز شده و این روند به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی، همچنین در خصوص نقاط دارای گره ترافیکی بیان کرد: فرآیند آزادسازی حدود 6 نقطه دارای گره ترافیکی با اختصاص اعتبارات مناسب می‌توان صورت گیرد و بسیاری از مشکلات در این زمینه را مرتفع کرد.

قنبری بهسازی و مناسب‌سازی معابر به‌ویژه مسیرهای پیاده‌روی را یادآور شد و گفت: به دنبال آن هستیم که نسبت به مناسب‌سازی مسیرهایی نظیر بلوار دانش، امیرکبیر و...از طریق ارتقای کالبدی، روشنایی و محیطی هر چه سریع‌تر اقدام کنیم.

سرپرست شهرداری کاشان، همچنین با تأکید بر اهمیت موضوع تنظیف و پاکیزگی شهر، از انجام مراحل خاتمه قرارداد با پیمانکار در این زمینه خبر داد و گفت: قرارداد با پیمانکار جدید، بعد از انجام مراحل تحلیل و ارزیابی، در نیمه تابستان منعقد می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه