English

در فرودگاه سردار جنگل رشت صورت گرفت؛

برقراری پرواز رفت و برگشت رشت - بوشهر

مدیرکل فرودگاه گیلان از برقراری مسیر پروازی جدید به بوشهر از فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و افزود: بوشهر نهمین مقصد پروازهای فرودگاه سردارجنگل رشت است که توسط شرکت هواپیمایی کاسپین در یکشنبه‌های هر هفته انجام می‌شود.

برقراری پرواز رفت و برگشت رشت - بوشهر

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سید محسن میرحسینی، مدیر کل فرودگاه گیلان، امروز با اعلام خبر گفت: این پرواز در روزهای یکشنبه هر هفته در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه بوشهر به فرودگاه سردار جنگل رشت وارد شده و در ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه رشت را به مقصد بوشهر ترک می‌کند.

به گفته وی فرودگاه سردارجنگل رشت هشت مسیر پروازی منظم و با برنامه به تهران، مشهد، شیراز، کیش، عسلویه، بندرعباس، اهواز و نجف داشت و بوشهر نهمین مقصد پروازهای از این فرودگاه است.

درحال حاضر ۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر، ایران ایرتور، آسمان، کیش ایر، کارون، پویا، سپهران، کاسپین و ساها در اداره‌کل فرودگاه استان گیلان، پرواز برنامه‌ای دارند.

فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با علامت اختصاری ( OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده؛ تأسیس فرودگاه رشت به سال ۱۳۴۷ خورشیدی باز می‌گردد؛ این فرودگاه از لحاظ دسترسی شهری در شهر رشت بعنوان یکی از برترین فرودگاه‌های ایران و در رتبه ۱۲ از نظر آمار پروازی به شمار می آید.

فرودگاه رشت دارای موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال - جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده؛ این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد و مساحت کل آن به ۲۲۰ هکتار می رسد؛ ارتفاع آن ۴۰ پا پایین تر از آب های آزاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه