English

همزمان با دهه مبارک فجر؛

۱۷ طرح مخابراتی در خوانسار به بهره برداری رسید

به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به همت اداره مخابرات خوانسار ، ۱۷ طرح مخابراتی در این شهرستان افتتاح شد.

17 طرح مخابراتی در خوانسار به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، همزمان با دهه مبارک فجر در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز ۱۷ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است، افتتاح این طرح ها نقش مهمی در توسعه زیرساخت های مخابراتی شهرستان و افزایش کیفیت سرویس خواهد داشت و موجبات افزایش رضایتمندی مشترکین را فراهم خواهد کرد.

شهر خوانسار از جمله شهرهای بسیار قدیمی است که در دوره حتی قبل از اسلام نیز وجود داشته است. در منابع اینگونه ذکر شده است که نام شهر خوانسار از دو قسمت تشکیل شده است. خوان به چشمه ها و سار به زیاد بودن آن ها اشاره می کند. در واقع خوانسار به معنای جایی است که چشمه های زیادی دارد و دقیقا همین ویژگی طبیعی این منطقه بود که باعث شد این منطقه ی خوش آب و هوا خوانسار نام بگیرد.

جمعیت خوانسار بر اساس آخرین آمار و سرشماری ها، نزدیک به ۳۰ هزار نفر بوده است. از لحاظ تقسیمات جغرافیایی، شهر خوانسار عضوی از تقسیمات ۴ دهستان مختلف از بخش مرکزی است که عبارتند از: چشمه سار خوانسار، گلسار و کوه سار است، می باشد.

 شهر خوانسار از لحاظ تاریخی بر اساس مستندات تاریخی معتبر، پیشینه ای به قدمت جنگ های اسکندر و داریوش سوم دارد. حتی درباره ی جان فشانی ها و رشادت های مردم این منطقه داستان های بسیار زیادی نقل شده است.

 در شهر خوانسار، بیشترین فعالیت تولیدی که صورت می گیرد در زمینه ی باغات و تولیدات کشاورزی سنتی و خاص است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه