English

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبرداد؛

شهربازی ناژوان اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد / مصدومیت ۹نفر در سقوط تاب زنجیری

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مصدومیت ۹نفر در در سقوط تاب زنجیری شهربازی ناژوان اصفهان خبرداد.

شهربازی ناژوان اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد / مصدومیت ۹نفر در سقوط تاب زنجیری

 منصور شیشه فروش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهربازی پارک ناژوان و سقوط ‌تاب زنجیری، ۹ ‌نوجوان ۱۳ تا ۱۵ سال مصدوم شدند.

وی افزود: این حادثه ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه دیروز به دلیل رها شدن بکسل تاب زنجیری پارک بازی ناژوان اصفهان در خیابان الفت رخ داد.

وی بیان داشت: این حادثه منجر به مصدوم شدن  ۹ نفر از نوجوانان و جوانان  که در تاب بودند شد که  بلافاصله پنج تیم اورژانس و آتش نشانی به همراه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل اعزام و مصدومان به بیمارستانهای الزهرا و آیت الله کاشانی منتقل شدند.

شیشه فروش گفت: این تاب زنجیری از استاندارد‌های لازم برخوردار بوده اما به دلیل بروز این حادثه توسط تیم‌های ارزیابی آتش‌نشانی درحال بررسی است.‌

وی با بیان اینکه شهربازی ناژوان اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل است ، ادامه داد: تاب زنجیری  گواهی استاندارد  و بیمه حوادث داشته است. 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:  تیم فنی اداره استاندارد و سازمان آتش نشانی موظف شدند ضمن بررسی  و علت یابی حادثه  نسبت به استمرار نظارت بر پارکهای بازی در سطح استان اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه