English

فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد :

افزایش کیفیت زندگی سالمندان نیازمند حمایت‌های اجتماعی و پزشکی است

فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد گفت: افزایش کیفیت زندگی سالمندان نیازمند حمایت‌های اجتماعی و پزشکی است و تمامی دستگاه‌های مرتبط باید در این زمینه پای کار بیایند و برنامه‌های مدون خود در این خصوص را ارائه دهند.

افزایش کیفیت زندگی سالمندان نیازمند حمایت‌های اجتماعی و پزشکی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،موسی مباشری در همایش روز جهانی سالمند با تاکید بر اینکه تکریم سالمندان باید همیشگی بوده و محدود به این روز نباشد گفت: مراقبت و حمایت اجتماعی از سالمندان بسیار حائز اهمیت است. احساس ارتباط اجتماعی و انسانی، رفاه روحی و عاطفی سالمندان را تقویت کرده و به بهبود زندگی سایر اعضای خانواده نیز کمک خواهد کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف‌آباد با بیان اینکه سالمندان ذخایر پربهای انسانی هستند، بیان کرد: نوع نگرش ما نسبت به سالمندان و نحوه تعامل و برخورد با آنها، بر دیدگاه سایر اعضای خانواده تاثیرگذار است و می‌تواند الگوی مناسبی برای فرزندان باشد.

علیرضا قناعت‌کار افزود: حفظ احترام و تکریم بزرگترها و سالمندان همواره در نزد ایرانی‌ها جایگاه ویژه‌ای در خانواده داشته و امروز نیز باید والدین نقش خود را در تربیت فرزندان برای تکریم سالمندان و بزرگترها به درستی ایفا کنند، چرا که روزی خود والدین نیز در جایگاه سالمندی قرار خواهند گرفت.

به گزارش موج، اجرای ورزش همگانی و مرشد خوانی، انجام بازی شطرنج و دارت و آموزش آن به سالمندان، برپایی میز خدمت مراقبت‌های سلامت و پزشکی، مشاوره روانشناسی و نشست صمیمی سالمندان  با مسئولین شهرستان  از برنامه های این برنامه بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه