English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبرداد؛

خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با مساعدت امداد و همت بلند خود در مسیر اشتغال، به خودکفایی رسیدند.

خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بلندای همت با عنوان جشن خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان، با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه توانمندسازی مددجویان، عنصر اساسی برنامه های این نهاد است، ادامه داد: ایجاد فرصت های شغلی و کسب و کار پایدار، یکی از مهمترین عوامل در مسیر دستیابی به خودکفایی و استقلال مادی خانوارهای تحت حمایت است.

این مقام مسئول به نقش راهبران شغلی در اشتغالزایی برای مددجویان اشاره داشت و افزود: مهارت آموزی، تامین مواد اولیه، نظارت بر کیفی سازی تولید و بازاریابی، از جمله وظایف راهبران شغلی برای کسب درآمد پایدار مددجویان است.

 مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه اشتغال، عزت نفس فردی و اجتماعی را برای مددجویان به ارمغان می آورد، گفت: ۸۶۳۰ خانوار مددجو با مشاوره، آموزش، ایجاد بسترهای شغلی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، به خودکفایی رسیده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه