English

زندگینامه هنرمند نصرآبادی به روایت تصویر

داستان فاطمه حمامی، هنرمند کاشانی با معلولیت ۸۵ درصد براساس واقعیت‌های او تا رسیدن به آقای گل‌جهان ساخته شد.

زندگینامه هنرمند نصرآبادی به روایت تصویر
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، فاطمه حمامی نصرآبادی (متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۷) نقاش اهل ایران است. او یک نقاش دارای ناتوانی جسمی-حرکتی است که با کمک پاهایش نقاشی می‌کند.

فاطمه حمامی مخصوصاً به خاطر طراحی چهره افراد معروف مانند برخی از بازیکنان فوتبال شناخته شده‌ است. او نمایشگاه‌هایی از آثارش در آران و بیدگل، کاشان و اصفهان برگزار کرده‌ است.

علیرضا راستی، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «فاطمه آقای گل‌جهان» درباره موضوع این فیلم که درباره فاطمه حمامی، هنرمند نقاش دارای ناتوانی جسمی- حرکتی است، گفت: این فیلم براساس زندگینامه فاطمه حمامی،  هنرمند خارق‌العاده کشور تولید شده که تنها با چند انگشت پا قادر به طراحی و نقاشی‌های فوق‌العاده‌ای‌ است.

او درباره بازیگران این فیلم توضیح داد: فاطمه حمامی در این فیلم، نقش اصلی را بازی می‌کند و مادر واقعی‌اش هم در آن به ایفای نقش می‌پردازد. این هنرمند با ۸۵ درصد معلولیت و نقاشی‌های خود، جهان را شگفت‌زده کرده است.

این تهیه‌کننده در پایان درباره علت ساخت این فیلم تاکید کرد: سوالات زیادی همچون راز موفقیت فاطمه، یا سختی‌های زندگی یک معلول ۸۵ درصدی در ذهن مردم وجود دارد؛ ما در این فیلم سعی کرده‌ایم بخش مهمی از اتفاقات زندگی فاطمه حمامی را به تصویر بکشیم.

به‌گفته راستی، این فیلم طی چند روز آینده به مرحله تدوین خواهد رسید.

فاطمه حمامی هنرمند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه