English

معاون صنایع‌دستی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

توان‌ یابان کارآفرین صنایع دستی کاشان میراث‌دارتمدن و فرهنگ هستند

معاون صنایع‌دستی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توان‌ یابان کارآفرین صنایع دستی کاشان میراث‌دار هنر، تمدن و فرهنگ و پیشینه این دیار هستند.

توان‌ یابان کارآفرین صنایع دستی کاشان میراث‌دارتمدن و فرهنگ هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مریم جلالی در بازدید از موسسه نیکوکاری کاشانه مهر کاشان و دیدار با توان یابان کارآفرین صنایع دستی این موسسه با تقدیر از همت و غیرت توان یابان کاشانه مهر گفت: این موسسه همیشه به مِهر شُهره بوده و تجلی این مهر و محبت  در کارآفرینی مشهود است.

وی با تاکید بر اینکه کمبودهای حرکتی توان‌یابان موسسه نیکوکاری کاشانه مهر قلب توان‌یابان آنرا بزرگتر کرده است، افزود : صنایع دستی توان‌یابان این موسسه تجلی مِهر، انگیزه و پیشینه آنها در این دیار است.

به گفته معاون صنایع‌دستی وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی توان‌یابان کاشانه مِهر میراث داران هنر تاریخی است که همه مدیون تلاش و هنر آنها هستیم.

این مقام مسئول  بیان داشت: توان‌یابان در کنار تمام مزایای فرهنگی تولید محصولاتشام حتمی به کیفیت، اصالت و زیبایی آن نیز توجه کنند.

جلالی صنایع دستی را  خانواده محور دانست و اظهار داشت: فرزندان این دیار وظیفه پیشبرد، حفظ و نگهداری آنرا دارند.

به گزارش موج؛ معاون صنایع‌دستی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز برای شرکت در جشن ثبت ملی و جهانی کاشان؛ شهر جهانی نساجی و آیین افتتاحیه یک طرح صنایع دستی به همراه  آسیف ارزیاب شورای جهانی نساجی صنایع دستی از کشور هند،الفارسی از کشور عمان ،عضو شورای جهانی نساجی صنایع دستی از کشور هند، به کاشان شهر عروس باغ‌های ایرانی سفر کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه