English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری ۱۰۲۲ معتاد و خرده فروش در طرح آرامش پلیس اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری هزار و 22 نفر معتاد و خرده فروش مواد افیونی با اجرای طرح طرح آرامش طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

دستگیری 1022 معتاد و خرده فروش در طرح آرامش پلیس اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ احمد نیکبخت بیان داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و به منظور پاکسازی محلات و نقاط آلوه از لوث وجود معتادان و خرده فروشان مواد مخدر طرح بزرگ آرامش طی 48 ساعت گذشته در سراسر استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح از تمامی ظرفیت و توان دسبخش های مختلف انتظامی، یگان امداد و واحدهای اجرایی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های تابعه بهره برداری و تمامی محل های توزیع و مصرف مواد مخدر که از قبل مورد شناسایی قرار گرفته بودند به محاصره ماموران در آمدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به پاکسازی 52 نقطه استان در طرح مذکور خبر داد و گفت: در این طرح مجموعاً هزار و 22 نفر شامل 693 نفر معتاد متجاهر و 339 نفر خرده فروش مواد افیونی دستگیر شدند.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه که معتادان متجاهر به کمپ های ترک اعتیاد منتقل و خرده فروشان نیز تحویل مرجع قضائی شدند افزود: در این طرح 60 کیلو انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف مواد کشف شدند.

این مقام انتظامی از تداوم طرح آرامش تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت روزانه اقدام به شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان می کند طرح های ضربتی تحت عنوان طرح آرامش را نیز در برخی از ایام سال اجرا می کند که این طرح ها بنابر درخواست ها و گزارشات مردمی و براساس برآوردهای انجام شده طراحی و عملیاتی می شوند.

پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از محل های خرید و فروش مواد افیونی و مصرف مواد موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند و مطمئن باشند پس از بررسی ها و تحقیقات میدانی و اطلاعاتی طرح های ویژه و ضربتی در محله آنها به اجرا گذاشته می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه