English

نمایشگاه بزرگ کار آفرینی و اقتصاد مقاومتی در آران و بیدگل افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ کار آفرینی و اقتصاد مقاومتی در سفید شهر آران و بیدگل افتتاح شد.

 نمایشگاه بزرگ کار آفرینی و اقتصاد مقاومتی در آران و بیدگل افتتاح شد

 ، نمایشگاه بزرگ (از تولید به مصرف) کار آفرینی و اقتصاد مقاومتی با محوریت معرفی ، عرضه و فروش هنرهای دستی و تولیدات بانوان کار آفرین  با حضور علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل ،سرهنگ ابوالفضل حسین دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و حجت الاسلام سید سعید طبایی امام جمعه و شهردار سفید شهر،شهرستان آران و بیدگل  افتتاح شد.

این نمایشگاه دستاوردی از بانوان کار آفرین در عرصه اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی است که بانوان  در ۲۸ غرفه آثار خود را در حوزه مشاغل خانگی و رشته های هنرهای صنایع دستی ، تولیدات پوشاک و مواد غذایی در معرض دید عموم قرار دادند .

در حاشیه این افتتاح فرماندار آران و بیدگل ضمن بازدید از دستاوردهای کار آفرینی از نزدیک در جریان فرآیند برپایی این نمایشگاه قرار گرفت.

هم چنین غرفه داران نیز با بیان پیشنهادات،دغدغه ها و چالش های پیش رو خواستار برطرف کردن موانع موجود و ایجاد تسهیلات در عرصه کسب و کار شدند تا بتوانند با بهبود کیفیت محصولات و زمینه سازی برای رقابت با محثولات مشابه و در نهایت رونق اشتغال زنان کار آفرین شدند .

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار موج اصفهان، بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای کار آفرینی به منظور معرفی توانمندی های زنان کار آفرین، اشتغال زایی و بازاریابی محصولات تولید شده، فراهم نمودن زمینه های گسترش اشتغال و کار آفرین و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و تبادل دانش و مهارت برپا شده است.

رضایی هم چنین بیان کرد: هدف از تشکیل این نمایشگاه ترویج مشاغل خانگی ،ارائه توانمندی های بسیج بانوان در عرصه های اقتصاد مقاومتی می باشد . 

این مقام مسئول در خصوص اعطای تسهیلات و فروش محصولات بانوانان کار آفرین گفت: با توجه به تدابیری که در سطح شهرستان و استان اتخاذ شده است این تسهیلات به صورت وام های اقتصاد مقاومتی با سود ۴ درصد و باز پرداخت بلند مدت در اختیار افرادی که در عرصه مشاغل خانگی دنبال تولید و ایجاد کار آفرینی هستند و با راهنمایی هاو راهبرد های اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی تسهیلات دریافت خواهند نمود .

وی در حوزه فروش محصولات افزود: امید است با برگزاری دوره های آموزشی و آشنایی تولید کنندگان با هم در سطح ملی و استانی محصولات به نحوه شایسته و با کاهش هزینه های تولیدی به فروش برسد.

به گزارش موج؛ این نمایشگاه در حسینیه اعظم سفید شهر با همت شهرداری و شورای اسلامی و با مشارکت حوزه مقاومت امام محمد باقر از ۲۸ آبان ماه تا ۳ آذر از ساعت ۱۷ الی ۲۲ برای بازدید عموم شهروندان دایر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه