English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

بسیج در عرصه های معنویت و بصیرت دینی پیشتاز است

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: بسیج در عرصه های معنویت و بصیرت دینی پیشتاز است.

بسیج در عرصه های معنویت و بصیرت دینی پیشتاز است

، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج پناهگاه معنوی و روحانی مردم و نهال کاشته شده در سرزمین ایمان و عاطفه و احساس ملت ایران است.

متن پیام به شرح زیر است:

حضرت امام خمینی(ره) به همگان آموختند که رمز ماندگاری نظام و انقلاب همراهی با مردم است و اساس تشکیل بسیج مستضعفان نیز همین بوده و هست که آرمان های راستین انقلاب اسلامی در مسیر اتحاد، همراهی مردم و اعتلای کشور تحقق پیدا می کند.

بسیج در عرصه های معنویت و بصیرت دینی پیشتاز است و بی شک پیشرفت و خودکفایی ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر بسیجی جوانان این مرز و بوم است که برای سرافرازی کشور خویش شجاعانه قد برافراشته و در مقابل مشکلات سینه سپر کرده اند.

۵ آذر سالروز صدور فرمان تاریخی پیرجماران، خمینی کبیر(ره) که در تقویم کشور به عنوان روز بسیج نامگذاری شده فرصت مغتنمی برای تجلیل از ایثار و دلاوری های جان برکفان بسیجی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سرافراز ایران اسلامی به ویژه بسیجیان مخلص و امدادگر استان اصفهان تبریک عرض نموده و از خدای متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسالت می نمایم.

کریم زارع

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه