English

با حضور فرماندار آران و بیدگل ؛

جلسه کمیته فناوری اطلاعات کارگروه اجرای انتخابات شهرستان آران و بیدگل تشکیل شد

نخستین جلسه کمیته فناوری اطلاعات کارگروه اجرای انتخابات با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و رئیس کارگروه اجرای انتخابات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

جلسه کمیته فناوری اطلاعات کارگروه اجرای انتخابات شهرستان آران و بیدگل تشکیل شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،علی‌اکبر رضایی در نشست با اعضای کمیته فناوری اطلاعات با اشاره به شروع کار کمیته فناوری اطلاعات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر اهمیت فناوری اطلاعات در انتخابات پیش‌رو تأکید کرد.

وی با اشاره بر ضرورت مدیریت و برنامه‌ریزی قبل از برگزاری انتخابات افزود: با توجه به الکترونیکی بودن برگزاری انتخابات، کمیته فناوری اطلاعات نقش محوری و تعیین کننده‌ای در برگزاری انتخابات دارد و عملکرد آن‌ بر سایر بخش‌ها نیز اثرگذار است.

وی بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات از جمله امکانات و تجهیزات فنی و آموزش کاربران بمنظور برگزاری بهتر روند انتخابات تأکید کرد.

رضایی در پایان با اشاره به تجارب برگزاری انتخابات در دوره گذشته خاطرنشان کرد: کمیته فناوری اطلاعات پیش‌بینی‌ها و تدابیر لازم را در جهت اجرای فرآیند برگزاری انتخابات به کار گیرد تا از تکرار ایرادات و مشکلات دوره‌های قبل جلوگیری شود.

بررسی وضعیت پایداری شبکه اینترنت و آخرین وضعیت پوشش‌دهی تلفن ثابت و آنتن تلفن همراه در شعب و مرکز داده موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه