English

پلیس ناجی جوان ۲۲ ساله از چوبه دار شد

با وساطت جانشین فرمانده انتظامی استان جوانی 22 ساله که منتظر اجرای حکم قصاص نفس بود، از چوبه دار رهایی یافته و به زندگی دوباره بازگشت.

پلیس ناجی جوان 22 ساله از چوبه دار شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد:  سال 1398 به دلیل اختلافات شخصی پسر 17 ساله ای در درگیری با یکی از  اقوام خود کشته می شود  و  جوان  18 ساله ای که مرتکب این قتل شده بود توسط ماموران پلیس دستگیر و با حکم مرجع قضائی به زندان انتقال یافت که پس از سپری شدن مراحل دادرسی و قضائی فرد مذکور از سوی دادگاه کیفری به قصاص نفس با چوبه دار محکوم شد.

با توجه به اهمیت صلح و سازش در آموزه های دینی و قرآنی، جلسات متعددی برای ایجاد صلح و سازش بین طرفین پرونده با وساطت مستقیم سردار  محمد رضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان و همراهی  جمعی از ریش سفیدان و بزرگان هر دو طرف برگزار و سرانجام با کسب رضایت اولیای دم، نهایتاً این جوان که اکنون  22 ساله است از قصاص نفس  رهایی یافته و به زندگی دوباره بازگشت.

در خاتمه اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمده است:   پلیس از جنس مردم و برای مردم به صورت شبانه روز خدمات خود را در قالب خدمات انتظامی و اجتماعی پیگیری می کند و هر کجا که لازم باشد در میان قشر های مختلف جامعه حاضر و نسبت به اجرای سنت حسنه صلح و سازش  اقدام خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه