English

با اجرای طرح آرامش انجام شد؛

دستگیری ۳۲۲ نفر از اعضای شبکه های توزیع مواد مخدر در استان اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: 322 نفر از اعضای شبکه های توزیع وخرده فروشی مواد مخدر در سطح استان با اجرای طرح آرامش دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری 322 نفر از اعضای شبکه های توزیع مواد مخدر در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ احمد نیکبخت بیان کرد : با اجرای طرح آرامش در شهر 63 کیلو انواع مواد مخدر و هزار و 194 قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر در استان جمع آوری و دستگیر شدند.

وی افزود: در این طرح یک باند 3 نفره که از قاچاقچیان سابقه دار وحرفه ای بوده و همچنان در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می کردند با رصد هوشمندانه ماموران شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر شده و پس از تحویل به مرجع قضائی برای تحمل مجازات خود روانه زندان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ادامه داد: همچنین 322 نفر از اعضای شبکه های توزیع وخرده فروشی مواد مخدر در سطح استان نیز در این طرح دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی از کشف 63 کیلو انواع مواد مخدر این طرح خبر داد و گفت: 869 نفر معتاد متجاهر هم از داخل مکان های استعمال مواد و همچنین معابر عمومی سطح شهر های استان جمع آوری و تحویل مراکز درمان اجباری بلند مدت مشمول ماده 16 شدند.

سرهنگ نیکبخت بر بیان اینکه بر عزم راسخ پلیس برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر تاکید کرد و گفت: طرح آرامش با هدف برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر با برنامه ریزی دقیق تر وکار اطلاعاتی گسترده تر تا پایان سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند به منظور همکاری و مشارکت در این طرح اطلاعات و گزارش های خود در خصوص وقوع جرایم مرتبط با مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند..

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه