English

قاتل شهید "محمد ابراهیمی" به دار مجازات آویخته شد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: سارق مسلحی که سال 83 یکی از ماموران فراجا را به شهادت رسانده و متواری شده بود سحرگاه امروز در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

قاتل شهید "محمد ابراهیمی" به دار مجازات آویخته شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: سال 83 اعضای باندی 3 نفره اقدام به سرقت مسلحانه از بانکی در شهرستان نجف آباد می کنند که ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان بلافاصله به محض اطلاع از این موضوع در محل حضور یافته و با سارقان درگیر می شوند.

وی افزود: در جریان این درگیری استوار دوم "محمد ابراهیمی" از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سردسته این باند که از صحنه متواری و چندین سال زندگی مخفیانه ای داشت در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد که سرانجام با گذراندن مراحل قضائی و تایید حکم اعدام از سوی دیوان عدالت اداری سحرگاه  امروز در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

سردار هاشمی فر در خاتمه ضمن قدردانی از دستگاه قضائی و قضات این پرونده گفت: پلیس و دستگاه قضائی، بازوی توانمند نظام برای ایجاد امنیت، اصلاح و برقراری امنیت در جامعه هستند و مجرمان و قانونشکنان بدانند از دست پرتوان مجریان عدالت راه فراری نخواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه