English

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان خبرداد؛

برگزاری کنسرت حجت اشرف زاده برای نخستین بار در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از برگزاری کنسرت حجت اشرف زاده برای نخستین بار در کاشان خبرداد.

برگزاری کنسرت حجت اشرف زاده برای نخستین بار در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،سعید ضابطی گفت: بر اساس سیاست های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ذائقه مردم و دوست دارن به هنر بالخصوص هنر موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان با هماهنگی فرمانداری، شورای تامین سلسله برنامه های مناسبتی را تعیین و تدوین کرده است.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایش آئینی «بیرق ماندگار» در تالار شهر شهرداری کاشان به اجرا و با اسقبال پرشور مخاطبان رو به رو شد.

این مقام مسئول در خصوص برگزاری کنسرت درشهرستان کاشان بیان کرد: از جمله وظایف اداره فرهنگ و ارشاد ،ایجاد شادی و نشاط اجتماعی در چارچوب قانون با حفظ رعایت اصول و ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری برای عموم مردم می باشد که این سازمان با طرح اجرای کنسرت های "پاپ، سنتی و کلاسیک ایرانی" در تقویم برنامه های این اداره در سال جاری برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان در خصوص اجراهای صورت گرفته در شهرستان کاشان گفت:تمامی اجراهایی که در این شهرستان صورت می پذیرد استعلامات اولیه از وزارت فرهنگ و ارشاد ازجمله خواننده ، هنرمند و گروه ، انتخاب آهنگ ها گرفته و مورد تایید و تصویب این وزرات خانه و دارای کد می باشند .

ضابطی در پایان سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار ویژه کاشان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولین شهرستان کاشان بخصوص فرمانداری و شورای تامین این شهرستان بابت همراهی که با  مردم فرهیخته کاشان دارند اینگونه برنامه ها ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است؛ کنسرت موسیقی حجت اشرف زاده خواننده پاپ کشور برای نخستین در شهرستان کاشان  یک شنبه ۱۰ دی ماه در دو سانس 18:30 و21:30 در تالار شهر کاشان برگزار می شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه