English

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان،قطب مدیریت پسماند در کشور است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت:امروز می‌توان ادعا کرد که سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان یک قطب مدیریت پسماند در کشور به‌شمار می‌رود و گزارشی از فعالیت‌های این سازمان به ریاست جمهوری ارائه خواهد شد.

سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان،قطب مدیریت پسماند در کشور است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،احمدرضا لاهیجان‌زاده در آیین آغاز احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان بیان داشت:خوشبختانه طی دو سال گذشته با کمک شهرداری و سایر نهادهای ذی‌ربط، روند خروج واحدهای آلاینده از اصفهان آغاز شده و حدود ۵۳ واحد ریخته‌گری تا پایان امسال به یک عرصه ۵۰ هکتاری که برای آنها در نظر گرفته شده منتقل می‌شوند.

وی اضافه کرد:حل مشکل اختصاص قطعه زمین برای انتقال صد واحد طلاسازی، پلمپ ۳۰۵ واحد آجر در شعاع ۵۰ کیلومتری شهر برای اولین بار، برخورد قانونی با ۳۰۰ واحد متخلف و نصب تجهیزات کنترل آلودگی در ۷۰ واحد صنعتی از دیگر اقدامات سال گذشته است.

 

مدیریت پسماند در اصفهان، مدیریتی هوشمند و مشارکت‌مبنا است

نایب رئیس و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه آیین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت:امروز مدیریت پسماند در اصفهان، مدیریتی هوشمند،مشارکت‌مبنا ‌و مبتنی بر مدیریت سبز بوده و از چرخه‌ای صحیح برخوردار است که این امر نتیجه تلاش مدیران قبلی و فعلی مدیریت شهری است.

سیدامیر سامع اظهار کرد:تفکیک از مبداء، طرح اصپاک که تاکنون موفق به جذب بیش از ده هزار مشترک شده و راه‌اندازی سه خط تولید کود با ظرفیت هزار تن که استاندارد ملی ایران را در زمینه تولید کود دریافت کرده است، از اقدامات شاخص حوزه پسماند در اصفهان است.

وی افزود:طرح هاضم با ظرفیت ۵ تن آماده عقد قرارداد با پیمانکار است و فرایند تصفیه شیرابه برای اولین بار در کشور، در یک مجموعه کوچک در اصفهان درحال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه