English

فرماندار آران و بیدگل:

فرهنگ امام رضایی دارالشهدای آران و بیدگل را بیمه می‌کند

فرماندار آران و بیدگل گفت: اجرای طرح‌های رضوی علاوه بر ترویج فرهنگ امام رضایی شهر و نسل جوان را در بستر اجتماعی بیمه می‌کند.

فرهنگ امام رضایی دارالشهدای آران و بیدگل را بیمه می‌کند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،علی اکبر رضایی در آیین آغاز عملیات اجرایی مرحله اول ساخت مرکز جامع خدمات فرهنگی و اجتماعی رضوی آران و بیدگل شهر نمونه امام رضایی گفت: ساخت چنین مراکز و اجرای چنین طرح‌هایی عامل ترویج فرهنگ امام رضایی و بقا و تثبیت این فرهنگ انسان‌ساز، هدایتگر و سازنده برای شهر، کشور و نسل ما در شرایط کنونی است.

وی با تقدیر از تمامی عوامل اجرایی طرح ملی ساخت چایخانه به‌عنوان مرحله اول ساخت مرکز جامع خدمات فرهنگی و اجتماعی رضوی آران و بیدگل به‌ویژه مدیریت دغدغه‌مند و خدوم دفتر خدمت رضوی شهرستان افزود: حمایت‌های شهردار و مدیریت شهری با نگاه شهر و شهروندمحور نیز برای ساخت این مرکز و اجرای طرح ملی چایخانه رضوی قابل تقدیر وستودنی است.

این مقام مسئول با تأکید بر نگاه قابل تقدیر ژرف و فرهنگی شهردار در این دوره از مدیریت شهری اظهار داشت: اجرای درست برخی برنامه‌های فرهنگی شهردار حتی نسل آینده را نیز بهره‌مند خواهد داد.

به گفته وی اقدام امروز خادمیاران دارالشهدای آران وبیدگل هدیه و تحفه‌ای از مردم شهرستان زیر سایه پرچم سبز رضوی به محضر ام‌ابیها و حضرت مادر است.

فرماندار آران و بیدگل تأمین و تغذیه فرهنگ و روحیه شهروندان را در بستر رضوی از این نقطه تأکید و خاطرنشان کرد: وجود این اتفاق مبارک و رسوخ فرهنگ امام رضایی بین مردم همه شهرها و روستاها می‌تواند ایرانِ امام رضایی را با رفتار و سیره علوی و رضوی متمایز از سایر کشورها کند.

به گزارش موج؛ عملیات اجرایی مرحله اول ساخت مرکز جامع خدمات فرهنگی و اجتماعی آران و بیدگل در قالب چایخانه رضوی همزمان با روز میلاد حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) و سالروز شهادت سردار سلیمانی خادم تراز و مخلص رضوی با حضور فرماندار، شهردار، مسئولان و سایر مدیران شهری، خانواده شهدا، خادمیاران و یاوران رضوی با اهدای ابلاغ حکم مدیریت این مرکز به عمران دلاوریان خادمیار و معاون اجتماعی دفتر خدمت رضوی شهرستان آغاز شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه