English

امام جمعه موقت اصفهان:

امام جمعه در نماز جمعه باید با نیت خالصانه به مردم توجه کند

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت:امام جمعه در نماز جمعه باید با نیت خالصانه به مردم توجه کند، زیرا مردم نقش مهمی را ایفا می‌کنند و او باید خواسته‌های توده مردم را دنبال کند.

امام جمعه در نماز جمعه باید با نیت خالصانه به مردم توجه کند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حجت الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشورگفت: ایشان در این دیدار تاکید کردند که امام جمعه یکی از سخت‌ترین کارها است زیرا عبادت باید با قصد قربت انجام گیرد زیرا اگر نیت نباشد این عمل باطل می‌شود و در صورتی که رضای خدا در کار نباشد این عبادت باطل است.

وی افزود: رهبر انقلاب مسئله غزه موضوع بین المللی دانستند و گفتند این مسئله مربوط به تمامی آزادی خواهان جهان است و در این موضوعات دست خدا را ملاحظه می‌کنیم.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد:امروز تمامی تحلیلگران به این نتیجه رسیده‌اند که مردم غزه پیروز و اسرائیل شکست خورده است. امروز شاهدیم بیش از ۱۰۰ روز است که طوفان  لانه عنکبوت را متلاطم کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: تعداد زیادی از مردم غزه و زنان و کودکان بی گناه در جنگ ۱۰۰ روز غزه به شهادت رسیدند وتا کنون  رژیم صهیونیستی نتوانسته به هیچیک از اهداف خود در این جنگ دست پیدا کند و ان شاالله با یاری خداوند این غده سرطانی به زودی از جهان محو خواهد شد.

وی با تبیین این موضوع که گفتار و رفتار انسان حتی اگر بدون مفهوم باشد توسط ملائک الهی ثبت می‌شود، گفت: سخنان باید پشتوانه حکیمانه داشته باشد و حتی در فضای مجازی نیز باید از نوشتار و گفتار مراقبت صورت گیرد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معصیت سفرش می کنم بیان کرد: خداوند در سوره الرحمن می‌فرماید بیان از جمله ویژگی‌های فطری انسان است و  در فرازی از دعای حضرت مهدی(عج) هم آمده است خدایا زبان ما را بر راستگوئی و گفتار حکیمانه استوار کن، بنابراین زبان و سخن ما نقش مهمی در سعادت انسان ایفا می‌کند، حضرت علی(ع)  نیز می فرمایند اگر انسان زبان نداشت مجسمه‌ای بیشتر نبود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه