English

با اجرای طرح امنیت محله محور صورت گرفت؛

دستگیری ۷۳ نفر معتاد، خرده فروش مواد مخدر در شاهین شهر

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری 73 نفر معتاد، خرده فروش مواد مخدر و سارق متواری با اجرای هفدهمین مرحله از طرح امنیت محله محورخبر داد.

دستگیری 73 نفر معتاد، خرده فروش مواد مخدر در شاهین شهر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ حجت فرهادی بیان داشت: مرحله هفدهم طرح امنیت محله محور با محوریت دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات، جمع آوری معتادان متجاهر ، دستگیری اراذل و اوباش و دستگیری سارقان خرد و خیابانی به مدت 72 ساعت در سطح شاهین شهر و روستاها و شهرهای اطراف آن اجرا شد.

وی دستگیری 8 نفر اراذل و اوباش تحت تعقیب شهرستان، شناسایی و دستگیری 18 نفر سارق در ارتباط با سرقت های اماکن خصوصی، اموال معابر عمومی، سیم برق و منازل نیمه ساز، دستگیری 11 خرده فروش مواد مخدر از سطح پارک ها و محلات و جمع آوری 36 نفر معتاد متجاهر و تحول آنها به مراکز ترک اعتیاد را از دستاورد های این طرح اعلام کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است خاطر نشان کرد: اجرای طرح های امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش جرائم و افزایش احساس امنیت و رضایت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرائم و ارتقاء امنیت گفت: شهروندان می توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت های 110، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه