English

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در پیامی از حضور حماسی مردم استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تقدیر کرد.

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان در پیامی از حضور حماسی مردم استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: مردم غیور و شهید پرور استان اصفهان در چهل و پنجمین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی و در جشن بزرگ ملی و ابتدای فرا رسیدن ماه شعبان المعظم، که رحمت و رضوان الهی در آن فراگیر است، جلوه‌های درخشانی از عنایات حق را متجلی و عزم راسخ همراه با بصیرت و وفاداری انقلابی خود را به نمایش گذاشت.

حضور گسترده آحاد مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان و در صفوفی فشرده همراه با گام‌هایی استوار در سراسر استان اصفهان و در تمامی شهرها و اغلب روستاها، صحنه‌های شوق انگیز و وصف ناشدنی را رقم زد ونشان داد این ملت، مصمم و با صلابت تا رسیدن به اهداف متعالی امام خود و رسیدن به آرمان‌های والا و افق‌های روشن انقلاب، در دامنه‌ها متوقف نشده و در صدد فتح قله‌های عزت و شرافت و اقتدار و زمینه ساز ظهور نورحق و طلوع فجر ولایت موعود است.

بی‌تردید بخاطر داشتن چنین مردمی قدرشناس و فداکار که به فرموده امام راحل از امت صدر اسلام نیز والاتر و بزرگوارتر هستند پیشانی شکر بر آستان ربوبی قرارداده و شاکر این نعمت‌ بزرگ هستیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان قدردان و شکرگزار بصیرت، هوشمندی و لحظه‌شناسی مردم عزیز اصفهان در خلق حماسه باشکوه و ماندگار ۲۲بهمن ۱۴۰۲ بوده که با حضور عظیم و پرشور، پایداری و استواری خویش را در پایبندی به نظام اسلامی و استمرار این مسیر نورانی به رخ جهانیان کشیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه