English

مدیر سازمان دانش‌آموزی خبر داد؛

اعزام ۲۵۰ دانش‌آموز زیارت اولی استان اصفهان به مشهد مقدس

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: اردوی زیارتی و سیاحتی با اعزام ۲۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر زیارت اولی از استان اصفهان به مقصد مشهد مقدس صورت گرفت.

اعزام ۲۵۰ دانش‌آموز زیارت اولی استان اصفهان به مشهد مقدس
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، اکبر رحمت در خصوص اعزام زیارت اولی‌ها به مشهد  گفت: دانش‌آموزان دختر زیارت اولی مشهد مقدس از مناطق شهرضا، دهاقان، ورزنه، هرند، زرین‌شهر و فولادشهر و دانش‌آموزان پسر زیارت اولی از مناطق نایین، خور و بیابانک، فریدن، فریدون‌شهر و بوئین و میان‌دشت در ۶ گروه دانش‌آموزان به اردوی زیارتی رهسپار شدند.

وی ادامه داد: این مرحله از این اردوی زیارتی و سیاحتی با اعزام ۲۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر زیارت اولی از استان اصفهان به مقصد مشهد مقدس صورت گرفت.

رحمتی یادگیری مهارت‌های ارتباطی در بستر اردو را دستاوردی ارزشمند برای دانش‌آموزان برشمرد و در خصوص سایر دستاوردهای این اردوها، تصریح کرد: این اردوهای تربیتی توسعه مهارت‌های اجتماعی و مهارت‌های مدیریتی و رهبری یک گروه، مشارکت مؤثر و هم‌افزایی دانش‌آموزان را به ارمغان خواهد آورد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان ضمن تأکید بر جایگاه اردوهای فرهنگی و پرورشی به‌عنوان یک بستر تربیتی رشدزا برای متربیان، افزود: اردوی زیارت اولی مشهد مقدس به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی همچنین برگزاری اردو را یکی از فعالیت‌های مکمل تربیتی دانست و گفت: علاوه بر زیارت حرم امام رضا (ع)، برنامه‌های مختلف اردویی، فرهنگی و تفریحی و ورزشی برای دانش‌آموزان پیش‌بینی‌شده است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای تربیتی و زیارتی در راستای اجراسازی اهداف کلانی از قبیل ارتقای سطح ایمان، نهادینه‌سازی امید و انگیزه در وجود متربیان، افزایش شور و نشاط و تسهیل روند خردورزی آنان مدنظر است و ارزش و میزان تأثیرگذاری مثبت و مطلوب، در اردوهای زیارتی که یک موقعیت تربیتی ناب محسوب می‌شود، به طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه