English

کشف و توقیف تخم‌مرغ‌های رنگ شده بدون هویت در شهرضا

کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا ازکشف و توقیف 8 کارتن تخم مرغ رنگ شده و بدون هویت به وزن 120 کیلو گرم در شهرستان شهرضا خبرداد.

کشف و توقیف تخم‌مرغ‌های رنگ شده بدون هویت در شهرضا
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وی گفت:در راستای حفاظت از ایمنی غذایی جامعه  با توجه به تایید دستکاری ۸ کارتن تخم مرغ با پوسته رنگ شده و بی‌هویت بودن تخم‌مرغ‌ها، محموله از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا افزود: رسالت دامپزشکی برخورد قانونی با متخلفین تولید، حمل و توزیع غیرمجاز و غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی می باشد.

وی ادامه داد: پس از توقیف  8 کارتن تخم مرغ با پوسته رنگ شده به وزن تقریبی 120 کیلوگرم، نمونه گیری و ارسال به آزمایشگاه صورت پذیرفت ، با توجه به تایید دستکاری تخم مرغ  و بی هویت بودن تخم مرغ ها، محموله از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا در پایان اشاره کرد: برای سلامت و امنیت غذایی جامعه، نظارت و بازرسی توسط شبکه دامپزشکی به صورت مستمر در حال انجام می باشد و با قانون شکنان و  متخلفینی که سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قاطع صورت می گیرد و از همشهریان در خواست کرد مراتب هرگونه تخلف را سریعا به این شبکه یا سامانه 1512 اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه