English

در طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳؛

یک فروشگاه زنجیره ای در شهرستان شهرضا پلمب شد

یک فروشگاه زنجیره ای در شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ به دلیل تخلف بهداشتی پلمب شد.

یک فروشگاه زنجیره ای در شهرستان شهرضا پلمب شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، کارشناس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا اعلام کرد: در اولین روز از اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳، شبکه دامپزشکی شهرضا در قالب گشت مشترکی با حضور نمایندگان و کارشناسان جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اداره صمت، از یک فروشگاه زنجیره ای در شهرستان بازدید کردند.

 در این بازدید مقادیری گوشت مرغ چرخ کرده و قطعات مرغ بدون هویت منجمد شده و غیر قابل مصرف انسانی با شرایط نامناسب کشف و  براساس ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی اقلام معدوم سازی شد و فروشگاه تا سیر مراحل قانونی پلمب شد.

شایان ذکر است وضعیت بهداشتی و سلامت فراورده های خام موجود در غرفه های این فروشگاه مورد تایید می باشد.

کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا در پایان از مردم درخواست کرد: به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری های مشترک، ضمن رعایت اصول بهداشتی در مواجهه با دام، از مصرف لبنیات غیر پاستوریزه و مشکوک خودداری نموده و گوشت قرمز و سفید دارای هویت را نیز از مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و انتقادات و پیشنهادات و گزارشات خود را از طریق تماس با شماره چهار رقمی 1512 مطرح نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه