English

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبرداد؛

برگزاری ۱۳۵ هزار جلسه رسیدگی قضائی به صورت الکترونیکی در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از برگزاری بیش از 135 هزار جلسه رسیدگی قضائی به صورت الکترونیکی در دادگستری استان اصفهان خبر داد.

برگزاری 135 هزار جلسه رسیدگی قضائی به صورت الکترونیکی در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حجت‌الاسلام‌ اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: از سال 1399 تاکنون با تلاش همکاران معاونت فناوری اطلاعات دادگستری کل استان و همکاری سازمان زندان‌ها تعداد 121 هزار و 231 مورد دادرسی الکترونیکی با زندانیان در سطح استان برگزار شد.

وی افزود: از حدود 121 هزار و 231 مورد دادرسی الکترونیکی با زندانیان 37 هزار و 193 مورد مربوط به سال 1402 است.

جعفری با اشاره به آمار برگزاری جلسات الکترونیکی دادگاه با اصحاب دعوی، ادامه داد: دادگستری استان اصفهان برای رفاه حال طرفین دعوی که در خارج از کشور یا شهرهای دور از محل برگزاری دادگاه حضور دارند و یا اینکه به هر دلیل شرایط حضور فیزیکی در شعبه رسیدگی کننده به پرونده را ندارند؛ زیرساخت‌های برگزاری جلسات الکترونیکی دادگاه را فراهم کرده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: از سال 1399 تا پایان سال 1402 تعداد 142 هزار و 43 مورد دادرسی الکترونیکی برگزار کرده که 111 هزار و 5 مورد آن مربوط به سال 1402 بوده است.

گفتنی است؛ از سال 1399 تا پایان سال 1402 در مجموع تعداد 135 هزار و 474 مورد جلسه رسیدگی پرونده‌های قضائی در دادگستری استان اصفهان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه