English

اولین گردهمایی “همیاران انرژی” با حضور ۲۵۰ دانش‌آموز در شهرداری شاهین‌شهر برگزار شد

در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی، اولین گردهمایی “همیاران انرژی” با حضور ۲۵۰ دانش‌آموز دوره دوم ابتدایی در سالن نگارستان شهرداری شاهین‌شهر برگزار شد.

 اولین گردهمایی “همیاران انرژی” با حضور ۲۵۰ دانش‌آموز در شهرداری شاهین‌شهر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، این دانش‌آموزان که اکثرا از اعضای شوراهای دانش‌آموزی مدارس بودند، در این گردهمایی با مفاهیم اولیه مدیریت مصرف انرژی در قالب سخنرانی و نمایش طنز آشنا شدند.

در این گردهمایی که به همت دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان و برق شاهین‌شهر برگزار شد، کارشناسان شرکت توزیع برق استان اصفهان، در سخنان خود به بیان نکات مهمی درباره مصرف بهینه برق و مزایای آن برای محیط زیست و اقتصاد کشور پرداختند. ایشان با اشاره به افزایش روزافزون تقاضا برای برق، بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف این انرژی ارزشمند تاکید کردند و از دانش‌آموزان خواستند به‌عنوان “همیاران انرژی” در خانواده و مدرسه خود، فرهنگ مصرف بهینه را ترویج کنند.

در ادامه برنامه، نمایش‌های طنزی با موضوع صرفه‌جویی در مصرف برق، توسط هنرمندان اجرا شد که مورداستقبال دانش‌آموزان قرار گرفت. در این نمایش، به زبان طنز راهکارهای ساده‌ای برای کاهش مصرف برق در خانه و مدرسه و همچنین رعایت نکات ایمنی به دانش آموزان آموزش داده شد.

گفتنی است این برنامه از صدا و سیمای مرکز اصفهان و در قالب برنامه رادیویی “ب مثل برق مثل زندگی” پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه