English

رکوردشکنی بازدید گردشگران از باغ جهانی فین کاشان

جدیدترین رکورد بازدید گردشگران از باغ جهانی فین در چند ساله اخیر زده شد.

رکوردشکنی بازدید گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان از بازدید بازدید بیش از ۷۰ هزار نفر از بناهای تاریخی تحت پوسش اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت خبر داد.

احمد دانائی نیا با بیان اینکه در چند ساله اخیر این تعداد بازدید گردشگر از باغ فین و سایر ابنیه‌ تاریخی بی سابقه بوده، افزود: ۵۵ هزار نفر در دو‌‌ روز پنج شنبه و جمعه از مجموعه جهانی باغ فین بازدید کردند، تصریح کرد: خانه تاریخی بروجردی با بیش از ۹ هزار نفر و محوطه باستانی سیلک‌ با بیش از ۳ هزار نفر در رتبه های بعدی این آمار قرار دارند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کاشان اذعان داشت: جاذبه های تاریخی منطقه فرهنگی کاشان همه ساله با آغاز فصل بهار و موسم گل و گلاب در شهرستان کاشان در هم می آمیزد و به تناوب تا اواخر خردادماه در بیشتر نقاط شهرستان کاشان پذیرای خیل عزیمی از گردشگران می شود.

دانائی نیا ضمن دعوت از گردشگران داخلی و خارجی برای حضور در شهرستان کاشان، گفت: شایسته است میهمانان عزیزی که در این ایام شهرستان کاشان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند، با توزیع سفر تا پایان خردادماه، مدیریت شهرستان را در ارائه خدمات هرچه بهتر یاری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه