English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

آموزش یادگیری انضباط مالی به کودکان با بانک کشاورزی

فراگیری انضباط مالی در دوران کودکی و نوجوانی یکی از موثرترین راهها برای این است که افراد در دوره بزرگسالی به لحاظ مالی رفتاری منطقی و قاعده مند داشته باشند.

آموزش یادگیری انضباط مالی به کودکان با بانک کشاورزی
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، رفتارهای مالی کودکان ما در آینده بستگی به آموزش های مستقیم و غیرمستقیمی است که از والدین و محیط اطراف دریافت می کنند.به منظور اینکه آموزش های مالی کودکان مان مثمرثمر واقع شود باید نحوه مدیریت کردن پول توجیبی شان را به خود آنها واگذار کنیم.

آشنایی کودکان با مفهوم پس انداز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.بانک کشاورزی یکی از بانکهایی است که با ایجاد بانکداری کودک و نوجوان به کمک والدین برای آشناسازی فرزندانشان با مفهوم پس انداز و داشتن آینده مالی روشن آمده است.

بانک کشاورزی در پاییز سال 1379اجرای طرح بانک کودک و نوجوان را آغاز کرد و اولیـن باجه اش در کانـون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر شد . سـه سال بعد در زمستان سال1382 اولیـن شعبه اختصاصی کودکان و نوجوانان در تهــــران و سایر استان ها افتتاح شد.

بانک کودک و نوجوان کشاورزی با هدف آموزش مفاهیم بانکی و آشنایی نسل آینده با فرهنگ پس انداز با برگزاری دوره های یک روزه در بانک، آشنایی کودکان و نوجوانان با بانکداری الکترونیکی و فرهنگ سازی استفاده از ابزارهای آن مثل کارت های بانکی، همراه بانک، اینترنت بانک ، خود پرداز ، پایانه های فروش، شناخت مفاهیم سرمایه گذاری و فرهنگ پس انداز، القای حس استقلال در کودک و نوجوان و تشویق کودکان و نوجوانان به استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی ایجاد شد.

کودکان و نوجوانان برای داشتن یکی از انواع حساب کودک و نوجوان باید 15 سال تمام سن داشته باشند تا بتوانند با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک کشاورزی افتتاح حساب انجام دهند.

این شیوه از بانکداری با توجه به جذابیت هایی که دارد می تواند فرزند شما را علاوه بر آشنایی با دنیای بانکداری الکترونیک نسبت به مدیریت منابع مالی خود واقف کند تا در آینده فردی با انضباط مالی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه