English

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

ایران اسلامی امروز مرجع تحول در نظامات سیاسی جهان است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش آفرین صندوق بازنشستگی کشوری گفت: انقلاب اسلامی ایران مرجع تحول در نظامات سیاسی جهان است.

ایران اسلامی امروز  مرجع تحول در نظامات سیاسی جهان است
به گزارش خبرگزاری موج

، صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش آفرین صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: امروز در مجموعه شرکت‌های صندوق‌های بازنشستگی رونمایی از دستاوردهای بسیار خوبی انجام شد و ان‌شاالله نتایج مؤثری به همراه دارد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان داشت: از ملت رشید و قهرمان ایران به دلیل شرکت در یوم الله ۲۲ بهمن صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

مرتضوی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مرجع تحول در نظامات سیاسی جهان است و تحولات بزرگی پس از آن در سیاامروز جهان رخ داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امروز سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین و امام سجاد و حضرت قمر بنی هاشم است، اظهارداشت: این روز ومزین است به روز پاسدار، که من این ایام را خدمت همگان به ویژه سپاهیان تبریک می‌گویم.

وی خاطرنشان کرد: صندوق بازنشستگی مرجع و پناهگاهی برای جامعه هدف است، انسان‌های توانند با سرپنجه تدبیر و تراوش قلم، خلاقیت و … سال‌ها تلاش کردند اکنون چشم امیدشان به صندوق‌های بازنشستگی است. در اغلب کشورها از مشکلات فراروی دولت‌ها صندوق‌های بازنشستگی است مخصوصاً در کشور ما، شوربختانه در سال پایانی دولت دوازدهم بدهی و مطالبات انباشته فراروی صندوق‌های بازنشستگی و دولت بود.

مرتضوی گفت: بودجه دهه ۹۰ را که بررسی کنیم می‌بینیم معدل سنوانی بودجه کشور ۲۰ تا ۲۵ درصد و سال پایانی دولت ۱۲ مجموعه بودجه ۱۲۶ درصد شد ولی علیرغم این مشکلات بیشتر بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه