English

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن:

نهضت ملی مسکن در کرمان با ظرفیت صنعت ومعدن رشد می‌کند

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: باید از ظرفیت صنعت ومعادن استان کرمان برای عقب ماندگی طرح نهضت ملی مسکن استفاده کرد.

نهضت ملی مسکن در کرمان با ظرفیت صنعت ومعدن رشد می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

، ارسلان ملکی،  در سفر به استان کرمان و دیدار با محمد مهدی فداکار استاندار کرمان با تاکید بر ظرفیت این استان در بخش صنعت گفت: باید از این ظرفیت برای جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته در بخش مسکن و دیگر بخش‌های اقتصادی استان کرمان استفاده شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم سازمان ملی زمین و مسکن، تأمین مسکن کارگران شریف صنایع است که وجود شرکت‌های صنعتی، معدنی و کارخانجات بزرگ در استان کرمان باعث شده تا ظرفیت ویژه‌ای برای همکاری و هم افزایی در تأمین مسکن کارکنان آنها فراهم گردد.

وی تصریح کرد: قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده یکی از سیاست‌های تشویقی صحیحی است که به عنوان تکلیف قانونی برعهده دولت قرار دارد و باید ظرفیت‌های مناسب برای اجرای این تکلیف فراهم شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این دیدار بر اتمام روند تأمین زمین و تسریع در پیشبرد پروژه‌های آماده‌سازی برای تحقق هرچه سریع‌تر وعده خانه‌دار شدن مردم توسط دولت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دولت‌های قبلی سیاست‌های درستی در قبال موضوع مسکن نداشته‌اند، ادامه داد: تاکید درست رئیس‌جمهوری بر ساخت مسکن به عنوان یک اولویت دولت و تکلیف قانونی برای ساخت ۴ میلیون مسکن می‌تواند عقب‌ماندگی‌های گذشته را در بخش مسکن جبران کند.

مالکی، تشکیل سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و عدم اجرای پروژه‌های کافی مسکن را از جمله سیاست‌های نادرست گذشته خواند و افزود: اجرای سیاست‌های درست در حوزه مسکن می‌تواند از ایجاد چالش‌های بعدی برای مدیران استانی جلوگیری کند.

حل مشکل پروژه‌های باقی مانده در استان، رفع مشکلات تسهیلات مسکن و تقویت زیرساخت‌ها از دیگر موارد مطرح شده در نشست مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با استاندار کرمان بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه