English

درگیری منجر به قتل یک مرد ۳۰ ساله توسط جوان ۲۰ ساله فراری

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 تن از قاتلان یک مرد 30 ساله در جنوب شهر تهران خبر داد.

درگیری منجر به قتل یک مرد 30 ساله توسط جوان 20 ساله فراری
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در جنوب شهر تهران و وصول این خبر به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیقات اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ یک مرد حدودا 30 ساله با لباس خانگی داخل منزل به قتل رسیده، در تن پیمایی تعداد 4 ضربه چاقو در ناحیه کمر مقتول مشاهده شد. کارآگاهان در گام بعدی با توجه به حساسیت موضوع با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی گسترده موفق شدند هویت 2 تن از متهمان که وارد منزل مقتول شدند را کشف و در ادامه با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر 2 متهم را در یک مخفیگاه دستگیر و به اداره دهم انتقال دهند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهمان در بازجویی اولیه منکر حقایق شدند، اما پس دیدن شواهد موجود ناگزیر لب به اعتراف گشودند و به ارتکاب قتل معترف گردیدند. متهمان در بازجویی اقرار داشتند؛ توسط پلیس تحت تعقیب بودیم که با یکی از دوستانم تصمیم گرفتیم از کشور خارج شویم به همین دلیل با فردی آشنا شدیم و وی عنوان داشت که در قبال 700 میلیون تومان به صورت قاچاقی ما را به کشور ترکیه می فرستد. ما هم پول را به وی دادیم، اما 2 ماه گذشت و کاری پیش نرفت تا اینکه به منزل وی مراجعه کرده و وقتی طلب پولمان را کردیم وی با گفتن پولتان را نمی دهم با ما درگیر شد و من برای اینکه از خود دفاع کنم با چاقو وی را به قتل رساندم.

سردار ولی پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، با توجه به ارتکاب قتل عمد به همراه پرونده و مستندات جمع آوری شده به زندان منتقل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه