English

سفری به‌یادماندنی به مشهد با قطار فدک ۵ ستاره

در این مطلب، با ویژگی‌ها، امکانات و نحوه خرید بلیط این واگن‌های لوکس و مجهز آشنا خواهید شد و همچنین به شما خواهیم گفت که قطارهای فدک از کدام شهرها به مشهد سفر می‌کنند.

سفری به‌یادماندنی به مشهد با قطار فدک 5 ستاره
به گزارش خبرگزاری موج

، به‌دنبال توسعه ناوگان حمل‌ونقل ریلی در سال‌های اخیر، افراد بسیاری سفر با قطار را برای مسافرت‌های دور و نزدیک خود انتخاب می‌کنند. در همین رابطه، مسافران مشهد که بیشترین متقاضیان بلیط قطار هستند، برای راحتی، امنیت و آسایش بیشتر در طول مسیر، بلیط قطار فدک را خریداری می‌کنند. قطارهای فدک جزو لوکس‌ترین قطارهای ایران به‌شمار می‌روند. در این مطلب، با ویژگی‌ها، امکانات و نحوه خرید بلیط این واگن‌های لوکس و مجهز آشنا خواهید شد و همچنین به شما خواهیم گفت که قطارهای فدک از کدام شهرها به مشهد سفر می‌کنند.

قطار

درباره شرکت فدک؛ واردکننده اولین قطارهای پنج‌ستاره در ایران

فدک، نام اختصاری شرکت ریل‌پرداز نوآفرین، یکی از شرکت‌های مسافربری ریلی ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1390 و با هدف ارتقای سطح خدمات‌رسانی در ناوگان حمل‌ونقل ریلی آغاز کرد و نخستین شرکتی بود که قطارهای پنج‌ستاره را وارد ناوگان ریلی کشور کرد.

شرکت فدک در دوران فعالیت خود تاکنون با ارائه بهترین واگن‌های قطار (100 واگن مسافربری تولید کشور آلمان)، ارائه خدمات و امکانات رفاهی متنوع به مسافران، برخورداری از پرسنل کارآزموده و مدیران متخصص و مشتری‌مدار، به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های ریلی کشور تبدیل شده و امروزه قطارهای فدک جزو قطارهای لوکس در مسیر مشهد هستند.

همه‌چیز درباره قطار فدک؛ هتل‌های متحرک روی ریل‌ها

همان‌طور‌که اشاره کردیم، قطارهای فدک، اولین قطارهای پنج‌ستاره ایرانی هستند و بدون‌شک، ویژگی‌ها و امکاناتی در همین سطح ارائه می‌دهند. قطارهای فدک با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کنند. همچنین ویژگی‌های ایمنی و خدمات رفاهی این واگن‌ها، باعث شده است که افراد زیادی سفر با قطار را حتی به سفرهای سریع هوایی ترجیح دهند. این قطارها علاوه‌بر فضایی لوکس و دلپذیر، گیت اختصاصی ورود مسافر، مهمانداران خوش‌رو، پذیرایی با نوشیدنی‌های سرد و گرم، سیستم احضار مهماندار و موارد متعدد دیگری را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

امکانات رفاهی قطارهای فدک؛ هتل‌های متحرک

با خرید بلیط قطارهای فدک، علاوهبر سرعت بالا در رسیدن به مقصد، اقامتی شبیه به هتل را تجربه خواهید کرد. این قطارها از تزئیینات داخلی شیک جهت جلوه بصری چشم‌نواز برخوردارند؛ همچنین فضای مناسب برای استراحت، امکانات سرگرم‌کننده و پذیرایی باکیفیت را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. عایق‌های صوتی و حرارتی با حذف صداهای مزاحم و ایجاد دمای مناسب در هر کوپه، ساعاتی راحت و آرامش‌بخش را برای مسافران فراهم می‌کنند و سیستم‌های تهویه مطبوع باعث می‌شوند تا هوای داخل کوپه‌ها تازه و دلپذیر بماند.

از دیگر امکانات متمایزکننده قطارهای فدک می‌توانیم به صندلی‌های نسبتا بزرگ‌تر و در نتیجه راحت‌تر آن اشاره کنیم. این قطار هم مانند هر قطار پنج‌ستاره دیگر، از سیستم‌های صوتی و تصویری با آرشیوی جامع از فیلم و موسیقی‌های جدید برخوردار است تا مسافران را در طول راه سرگرم کند. در فهرست زیر، چند مورد دیگر از امکانات و خدمات این قطارها را بیان کرده‌ایم.

  • امکان تنظیم دمای کوپه‌ها از 22 تا 26 درجه سانتی‌گراد
  • سرویس‌های بهداشتی ایرانی، فرنگی و وکیوم
  • اینترنت وای‌فای در تمامی بخش‌های قطار و در داخل کوپه‌ها
  • سرو وعده‌های غذایی متناسب با کلاس خدماتی انتخابی مسافر
  • رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی پخش‌های قطار

 

فدک

مسیرهای قطار فدک به مشهد

در ابتدا، قطارهای فدک فقط در مسیر قطار مشهد و برای خدمات‌رسانی به زائران بارگاه امام‌رضا (ع) فعالیت داشتند؛ امروزه نی سفر به مشهد از شهرهای مختلف و با این قطارهای لوکس میسر است. البته به مرور زمان، سرویس‌دهی قطارهای فدک از مقصد مشهد به بسیاری از شهرها افزایش یافته است.

به‌طورکلی، برای سفر از مبدأا شهرهای قم، تهران، قزوین، زنجان، کرج و رشت به مشهد، می‌توانید بلیط قطار فدک را خریداری کنید. لازم به ذکر است که این قطارها در مسیر خود ممکن است از شهرهای دیگری عبور کنند و مسافران می‌توانند با بررسی ایستگاه‌های بین‌راهی، در‌صورت امکان از شهرهای دیگری نیز سوار این قطار شده و به شهر مقدس مشهد سفر کنند.

انواع بلیط قطار مشهد فدک

قطارهای فدک در سه کلاس خدماتی بیزنس، اکونومی و کلاس عصرانه تعریف شده‌اند و از‌این‌رو مسافران می‌توانند بر‌اساس نوع خدمات مورد‌نظرشان، بلیط خریداری کنند. گفتنی است تمامی کلاس‌های این قطار در نوع کوپه‌ها یکسان هستند؛ یعنی مسافران در قطارهایی با کیفیت یکسان جابه‌جا می‌شوند و تفاوت آن‌ها فقط در نوع خدماتی است که در طول مسیر به مسافران ارائه می‌شود.

خرید بلیط بیزنس فدک

با خرید بلیط بیزنس‌کلاس قطارهای فدک برای سفر به مشهد، از خدماتی به شرح زیر بهره‌مند خواهید شد.

  • نوشیدنی خوشامدگویی به هنگام ورود
  • صبحانه و عصرانه بر‌اساس ساعت حرکت قطار و زمان رسیدن به آن
  • یک وعده غذای اصلی گرم به‌همراه نوشیدنی انتخابی و دسر
  • سرو نوشیدنی گرم به‌صورت نامحدود
  • استفاده از سیستم صوتی و تصویری
  • نمایشگر برای تماشای وضعیت آب‌وهوا و نمایش وضعیت قطار
  • ارائه پک بهداشتی و لوازم شخصی
  • اینترنت رایگان
  • احضار مهماندار
  • ترانسفر رایگان به ایستگاه راه‌آهن

کلاس اکونومی قطارهای فدک

در بلیط قطار اکونومی فدک، مسافران از یک نوع غذای اصلی به‌همراه نوشیدنی، صبحانه یا عصرانه و همچنین چای و نسکافه به‌صورت نامحدود بهره‌مند خواهند شد. این قطار نیز از سیستم احضار مهماندار، سیستم‌های صوتی و تصویری و ترانسفر با تاکسی‌های اینترنتی، برخوردار است.

کلاس عصرانه قطارهای فدک

مسافران با خرید بلیط کلاس عصرانه فدک، می‌توانند به‌صورت نامحدود نوشیدنی گرم سفارش دهند؛ این قطار همچنین با یک وعده غذای سبک از مسافران پذیرایی می‌کند و با در اختیار گذاشتن سرویس خواب باکیفیت، سیستم صوتی و تصویری، قابلیت احضار مهماندار از داخل کوپه، نمایش وضعیت و موقعیت مکانی قطار و اینترنت رایگان در طول مسیر، سفری آرامش‌بخش و خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم می‌زند.

قیمت بلیط قطار مشهد از شرکت فدک

گفتنی است که قیمت بلیط قطارهای فدک در هر کلاس، تفاوت دارد. بلیط کلاس بیزنس که خدمات بیشتری در آن ارائه می‌شود، نسبت به دو مورد دیگر گران‌تر است و بلیط قطار اکونومی فدک با قیمت پایین‌تری به‌فروش می‌رسد. شما همواره می‌توانید جهت استعلام قیمت بلیط قطار مشهد فدک به سایت معتبر و به‌روز فلای تودی مراجعه کنید.

قطار فدک

فلای تودی؛ به‌روزترین سایت خرید بلیط قطار

فلای تودی، معتبرترین آژانس گردشگری ایران و خاورمیانه، با ارائه سایت جامع، آسان و به‌روز خود، امکان رزرو بلیط‌های قطار از‌جمله بلیط قطار فدک برای مشهد را فراهم کرده است. برای رزرو بلیط از سایت فلای تودی، کافیست وارد صفحه رزرو قطار این سایت شوید و پس از تعیین مبدا، مقصد و تاریخ سفر، به تمامی قطارهای موجود در مسیر و تاریخ انتخابی‌تان دسترسی داشته باشید. سپس می‌توانید بلیط متناسب با شرایط و بودجه خود را فقط با چند کلیک خریداری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه