English

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اعلام کرد؛

برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالاهای خارجی

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اهمیت حمایت از رونق تولید داخلی گفت: قاچاق کالا یکی از پدیده‌های شومی است که آثار نامطلوب در اقتصاد و تبعات زیادی در جامعه خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش میزان اشتغال، کاهش تولید داخلی، کاهش سرمایه‌گذاری و تضعیف تولید، گسترش پولشویی و اختلال در امنیت اقتصادی اشاره کرد.

برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالاهای خارجی
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مرتضی شریفی در این‌باره گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان « جهش تولید با مشارکت مردم » یکی مصادیق جهت تحقق این شعار، مبارزه جدی با قاچاق است. مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم  انقلاب ضمن تاکید بر به اوج رسانیدن مشارکت مردمی، راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور را اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برشمردند که از ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی می‌توان به مردمی کردن اقتصاد اشاره کرد.

وی ادامه داد: معظم له مبارزه جدی با قاچاق را یکی از الزامات حمایت از کالای ایرانی دانستند و تأکید دارند که مردم هم باید متعصبانه از خرید و مصرف جنس قاچاق خودداری کنند تا قاچاق برای کسی به صرفه نباشد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: باتوجه به تاکیدات ریاست محترم جمهور بر مبارزه با قاچاق و تاثیر آن بر جهش تولید ضروری است برنامه‌ریزی جهت مبارزه با این پدیده شوم جهت رشد تولید و تقویت تولید داخلی صورت گیرد.

شریفی با بیان اینکه از راهکارهای پیشنهادی فرهنگ‌سازی استفاده مردم از کالای ایرانی و عدم‌استفاده از کالاهای خارجی که مشابه داخلی آن موجود است، افزود: مردم می‌توانند با معرفی مراکز فعال در امر قاچاق به هر نحو از طریق سامانه‌های پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ یا سامانه مردم رسی به شماره ۱۰۰۰۴۹۹۶ در مبارزه با قاچاق مشارکت داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه