English

مدیرعامل هلال احمر مازندران خبر داد؛

حضور ناجیان غریق موتور سوار در سواحل مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: برای اولین بار و در راستای تدابیر پیشگیرانه، ناجیان غریق موتور سوار با هدف رصد سواحل و ارائه توصیه و تذکر امدادی به گردشگران ساحلی به کار گرفته شدند.

حضور ناجیان غریق موتور سوار در سواحل مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، غلامعلی فخاری با بیان اینکه پس از اجرای طرح ملی آزادسازی ساحل، دسترسی مسافرین به دریا بیشتر شده و گردشگران از هر نقطه ای می‌توانند وارد دریا شده و حتی با خودرو سرتاسر ساحل را طی کنند، اظهار داشت: امسال برای نخستین بار ناجیان غریق موتور سوار به کار گرفته شدند تا در طول ساحل حرکت و نکات ایمنی و امدادی را به مسافران اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: هلال احمر مازندران ۱۰۰ دستگاه موتور سیکلت را برای این منظور به ناجیان غریق و امدادگران این جمعیت اختصاص داده است تا در مناطق ممنوعه شنا به مسافران هشدار بدهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه ناجیان غریق سال‌های گذشته بدون تجهیزات مناسب فعالیت می‌کردند، از تلاش‌های استاندار مازندران برای پرداخت مطالبات و تأمین اعتبار برای خرید تجهیزات قدردانی کرد و افزود: ۴۵ دستگاه خودروی هلال احمر نیز امسال برای امدادگران ساحلی و ناجیان غریق اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه ناجیان غریق سال‌های گذشته دست خالی بودند، ابراز داشت: اقدام استانداری مازندران در تأمین اعتبار برای خرید تجهیزات امداد و نجات ساحلی بی سابقه بوده است.

فخاری با بیان اینکه ناجیان غریق نگران تجهیزات نباشند، عنوان داشت: استاندار مازندران پارسال با رایزنی‌هایی که با وزارت کشور داشت بسیاری از مشکلات به جای مانده از سال‌های گذشته ناجیان غریق را حل کرد و امسال نیز به خوبی حمایت کرده است.

وی با اشاره به مدیریت این جمعیت در اجرای طرح امدادونجات ساحلی گفت: امسال با تدابیر اتخاذ شده از سوی استانداری مازندران بیش از 400 نقطه حادثه خیز که در سالهای گذشته بیشترین غریق در این مناطق به وقوع پیوسته شناسایی شده و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با مشارکت ناجیان غریق  از اول خرداد در این مناطق مستقر شدند، از هموطنان خواست برای حفظ جان خود به توصیه‌های امدادی توجه جدی داشته باشند و از حضور و شنا در مناطق پر خطر خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه