English

فرمانده کل انتظامی کشور تأکید کرد؛

مسافران نوروزی برای بازگشت، مدیریت سفر داشته باشند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسافران نوروزی زمان بازگشت سفر‌های خود طوری مدیریت کنند تا شاهد حوادث ناگوار در جاده‌ها نباشیم.

مسافران نوروزی برای بازگشت، مدیریت سفر داشته باشند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سردار احمدرضا رادان که برای بازدید از وضعیت جاده ها به مازندران سفر کرد، اظهار داشت: در طول مدت سفر‌های نوروزی ۴۷۹ میلیون تردد بین استانی و بین شهری را تجربه کردیم و آمار تردد روزانه بعضاً از مرز ۲۹ میلیون تردد هم در بعضی از روز‌ها در ایام تعطیلات گذشت.

وی ادامه داد: اکنون که به روز‌های آخر تعطیلات نزدیک می شویم ماحصل این تردد متاسفانه ثبت بیش از ۹۳ هزار تصادف در بین شهر‌ها و جاده‌های کشور بود که بیش از ۷۴۰ جان باخته و نوزده هزار مصدوم به جای گذاشت.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تصادفات متأسفانه ناشی از سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و همچنین عدم رعایت مقررات بوده، از مسافران، راننده‌ها و همراهان آن‌ها خواست شتاب زدگی را از خودشان دور بکنند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از استان‌های کشور مثل استان مازندران چیزی بالغ بر دویست هزار خودرو هنوز در شهر‌های مازندران مانده و رسوب کرده است، تصریح کرد: اگر مسافران بخواهند بازگشت خود را به روز‌های آخر هفته بگذارند با یک حجم شدید ترافیک طرف خواهند شد، از مسافان خواست سفر‌های خود را مدیریت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه