English

فینال مسابقات جهانی والیبال در مکزیک فشرده و سنگین بود

سرپرست تیم والیبال واگن پارس مپنا گفت: مسابقات جهانی والیبال در مکزیک در سطح بالایی برگزار شد و راه سختی تا رسیدن به قهرمانی جهان داشتیم.

فینال مسابقات جهانی والیبال در مکزیک فشرده و سنگین بود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مجید اسدی ظهر امروز در آیین استقبال از تیم والیبال کارگران شرکت واگن پارس مپنا اراک در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مسابقات جام جهانی با سعی و کوشش و اردوهایی که تیم واگن پارس انجام داد توانستیم در این مسابقات به مقام نخست جهانی دست پیدا کنیم.

وی افزود: سطح مسابقات بسیار خوب بود، بیشتر کمپانی‌ها در این مسابقات حضور داشتند، نخستین بازی با آمریکا برگزار شد که بچه‌های تیم با اقتدار این بازی را برنده شدند و بازی بعد با سوئیس و فلاند انجام شد، مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و با هر سختی که وجود داشت تیم والبیال کارگری واگن پارس مپنا توانست مقام نخست جهانی را کسب کنند و مبارک همه باشد.

سرپرست تیم والیبال واگن سازی مپنا اراک بیان کرد: برای نخستین بار یک تیم از استان مرکزی توانست به مسابقات جهانی راه پیدا کند و مقام نخست هم کسب کند که همکاری و حمایت‌های لازم گروه مپنا از تیم والبیال استان نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

بهروز کمالی پور، کاپیتان تیم والیبال کارگری واگن پارس مپنا اراک در این آیین اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که به میزبانی کشور مکزیک و شهر لئون برگزار شد به جهت بُعد مسافتی که وجود داشت اکثر تیم‌ها حضور پیدا نکردند اما در رشته والیبال شش تیم حضور پیدا کردند و سطح بازی‌ها بسیار بالا بود، بچه‌های تیم از لحاظ تایم زمانی، خواب و غذا با مشکل روبرو شدند و متاسفانه در بازی فینال 4 نفر از بازیکنان مصدوم و مسموم غذایی شدند ولی با شرایط سخت و نوسانات توانستیم به مقام نخست مسابقات دست پیدا کنیم و مزد زحمات سه ماهه و تمرین سخت را بگیریم.

وی افزود: از مدیران عامل شرکت واگن پارس مپنا به جهت حمایت از تیم والیبال شرکت تشکر می‌کنم و امیدوارم کسب قهرمانی در این حوزه راه برای سایر ورزش‌ها هموار سازد، ما نشان دادیم ورزش کارگری نیازمند حمایت است هرچند تیم‌ها با نام کارگری فعال هستند اما ورزش باید در کنار این قشر باشد تا بازدهی بیشتری به همراه داشته باشد.

کاپیتان تیم والیبال کارگری واگن پارس مپنا اراک عنوان کرد: صنایع بسیار توانمندی مانند آلومینیوم سازی، پتروشیمی و غیره در استان وجود دارد که لازم است از تیم‌های ورزشی استان حمایت‌های لازم را داشته باشند.

امین میر هادی، بازیکن تیم والیبال واگن پارس مپنا اراک اظهار داشت: هیات مدیره مپنا امسال حمایت بسیار خوبی از تیم والیبال داشتند و تیم برای نخستین بار به مسابقات اعزام شد و توانستیم نتایج خوبی دریافت کنیم و بازی مد نظر ما در مسابقات انجام و نتایج مطلوبی کسب شد.

وی افزود: مسابقات بسیار خوب بود و سطح بالایی داشت اما متاسفانه مسابقات به صورت فشرده برگزار شد و در بازی آخر تعدادی از بازیکنان به جهت فشار بازی و غذای نامناسب مسموم شدند و مجبور شدیم با تعداد نفرات کمتری بازی را ادامه دهیم اما خوشبختانه توانستیم با دست پر به استان برگردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه