English

خطیب جمعه خمین:

مردم هیچگاه و در هیچ صحنه‌ای بازی خورده سیاسی نخواهند بود

خطیب جمعه خمین گفت: مردم هیچگاه و در هیچ صحنه‌ای بازی خورده سیاسی نخواهند بود.

مردم هیچگاه و در هیچ صحنه‌ای بازی خورده سیاسی نخواهند بود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین، با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی بنیان خیری است که به رهبری امام راحل و تلاش جوانان برای تحول جامعه به سمت خدا آغاز شد و مردم ادامه دهندگان این بنیان هستند.

وی اظهار کرد: ملت هوشیار در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کردند و رسانه‌های دنیا به عنوان راهپیمایی شگفت انگیز از آن یاد کردند.

امام جمعه خمین بیان کرد: حضور دهه هشتادی‌ها به عنوان نسل آینده‌ساز و بانوان با حجاب و هویت ایرانی و اسلامی در راهپیمایی امسال چشمگیر بود.

حجت الاسلام میرصادقی تاکید کرد: ملت بصیر ایران متکی به دشمن بیرونی نیستند و به کارگزاران داخل کشور اعتماد کامل دارند و معتقد به حل مشکلات در داخل هستند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در تمام صحنه‌ها و بزنگاه‌های انقلاب اسلامی تمام جامعه شناسان را وادار به تعریف دوباره و شناخت این مردم کرده است و تحلیل‌های نادرست از مردم ایران نقشه‌های دشمنان را بی‌اثر کرد.

خطیب جمعه خمین اضافه کرد: حضور هوشمندانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن نویدبخش حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو است.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: مردم هیچگاه و در هیچ صحنه‌ای بازی خورده سیاسی نخواهند بود و هر حضور و خدمت مردم به دین خدا است و این حضور مردم باید تقویت شود.

وی با تاکید بر نقش خواص مهم، بیان کرد: خواص پیش برنده تحولات جامعه هستند و از رکود جامعه جلوگیری می‌کنند.

خطیب جمعه خمین اظهار کرد: خواص یک جامعه دارای ویژگی‌های قدرت تشخیص و شجاعت در اقدام هستند.

حجت‌الاسلام میرصادقی تاکید کرد: تنوع فراوانی در نامزدهای انتخابات پیش رو وجود دارد و نامزدهای انتخاباتی از توهین، وعده‌های دروغ، افترا و تهمت پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم دیدگاه‌های نامزدهای انتخابات را تعقیب و بررسی و با آزادی کامل، فرد مناسب را انتخاب کنند.

خطیب جمعه خمین، مردم‌سالاری دینی را دستاورد بزرگی برای مردم ایران بیان کرد و گفت: مسئولان کشور باید قدردان این مردم آگاه و هوشیار باشند.

حجت‌الاسلام میرصادقی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی که دستاوردی در جنگ غزه نداشته است، افزود: رژیم اشغالگر قدس در مرز مشترک غزه و مصر که آوارگان غزه ساکن شدند حملاتی را آغاز کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه