English

رییس محاکم قضایی دادگستری شهرستان اراک عنوان کرد:

نقش قانونی و بهداشتی دامپزشکی بسیار پر رنگ است

مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی با رییس محاکم قضایی دادگستری شهرستان اراک دیدار و گفتگو کرد.

نقش قانونی و بهداشتی دامپزشکی بسیار پر رنگ است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، در این دیدار محمد فتاحی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی، حمیدرضا حبیبی مسئول امور حقوقی و ارزیابی عملکرد این اداره کل در خصوص بررسی مشکلات و گزارش روند رفع نواقص کشتارگاه دام اراک و همچنین برنامه ریزی جهت رفع نواقص دیگر با مجید علیپور رییس محاکم قضایی دادگستری شهرستان اراک دیدار کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در این دیدار با اشاره به صدور رای و احکام بازدارنده در جلوگیری از تخلفات بهداشتی اظهار کرد: با پیگیری های قضایی صدور احکام قضایی از ورود بسیاری از فرآورده های غیر بهداشتی به بازار مصرفی جلوگیری شده است.

محمد فتاحی ضمن تقدیر از نگرش مثبت دادگستری ابراز امیدواری کرد: با توجه به نقش پر رنگ احکام قضایی و کیفری در جلوگیری از تخلفات بهداشتی، تخصیص شعبه ویژه دامپزشکی باعث سهولت و سرعت در صدور احکام مربوط به دامپزشکی خواهد شد که در نهایت تاثیر مثبتی در تامین امنیت غذایی خواهد داشت.

در این دیدار دکتر مجید علیپور رییس محاکم قضایی دادگستری شهرستان اراک از اقدامات انجام شده تشکر کرد در خصوص تخصیص شعبه تخصصی به منظور رسیدگی به پرونده های قضایی اداره کل دامپزشکی اعلان همکاری کرد.

علیپور همچنین خواستار ارائه یک بسته مدیریتی جهت حل مشکلات کشتارگاه دام اراک شد و بیان کرد: هر کجا نیازمند همکاری دادگستری اراک جهت حل مشکلات باشد، این آمادگی را داریم و در راه اعتلای بهداشت عمومی و تامین امنیت غذایی مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه