English

اطفا حریق انبار وسایل لوازم خانگی در بندرعباس

انبار وسایل لوازم خانگی روبروی اسکله شهید حقانی بندرعباس دچار آتش سوزی شد.

اطفا حریق انبار وسایل لوازم خانگی در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس اظهار داشت: اطلاع یافتیم که مغازه ای در طبقه دوم ساختمانی در بلوار طالقانی روبروی اسکله شهید حقانی دچار حریق شده است.

وی بیان داشت: بلافاصله تیم های آتش نشان از اکثر ایستگاه ها به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون حریق انبار با تلاش آتش نشانان اطفا شده است، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس به ترافیک مسیر و ازدحام جمعیت در صحنه حادثه اشاره داشت که با توجه به امداد در زمان اولیه حادثه، سد کردن مسیر خودروهای آتش نشانی عمق حادثه را بیشتر می کند.

لیاقت با اشاره به ترافیک سنگین در محل آتش سوزی انبار وسایل خانگی افزود: ترافیک و حجم بالای خودرو در سطح شهر، نیروهای آتش نشانی را در انجام ماموریت شان دچار مشکل کرده‌ است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس افزود: عملیات اطفاء به موقع آتش از سوی آتش‌نشانان، نیازمند باز کردن هرچه سریعتر مسیرها برای عبور خودروهای آتش‌نشانی است.

وی تاکید کرد: زمان برای عوامل آتش نشانی به منظور انجام عملیات امداد و نجات و اطفاء آتش، نقش بسیار مهم و تعیین کننده دارد و آنان سعی دارند وقت و فرصت را برای آغاز هرچه سریعتر عملیات از دست ندهند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس اذعان داشت: با گذشت هر یک دقیقه از زمان حریق، قدرت و گسترش آن نیز چند برابر شده و کار برای عوامل آتشنشانی سخت و عمق فاجعه نیز بیشتر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه