English

برگزاری همایش هم اندیشی پزشکان قانونی با قضات در پزشکی قانونی استان کرمانشاه

همایش هم اندیشی پزشکان قانونی با قضات دادگستری در خصوص روند ارجاع اجساد و پرونده های بالینی در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل پزشکی قانونی برگزار شد.

برگزاری همایش هم اندیشی پزشکان قانونی با قضات در پزشکی قانونی استان کرمانشاه
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

 ، همایش هم اندیشی پزشکان قانونی با قضات دادگستری در خصوص روند ارجاع اجساد و پرونده های بالینی در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل پزشکی قانونی برگزار شد.

در ابتدا دکتر سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی کرمانشاه ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت پزشکی قانونی به عنوان یکی از بازوان قوه قضائیه مشغول به ارائه خدمت می باشد و هدف اصلی مجموعه پزشکی قانونی استان خدمت به مردم، ارائه نظرات دقیق و تخصصی در سریع ترین زمان ممکن است.

وی در ادامه توضیحاتی در خصوص تعامل بین پزشکی قانونی و دستگاه قضا و همچنین به بیان مشکلات موجود در پرونده های ارجاعی به پزشکی قانونی ارائه نمود.

در ادامه دکتر حسین پولادی معاون بالینی و آزمایشگاهی اداره کل در خصوص نحوه بررسی پرونده ها در موارد اعتراض به نظریات پزشکی قانونی و همچنین استعلامات مکرر در خصوص عدم وجود نظریات ارسالی پزشکی قانونی و همچنین پروند های تغییر سن و از کارافتادگی را رائه داد.

سپس دکتر عباسی معاونت پیشگیزی از وقوع جرم دادگستری کل استان ضمن تشکر بابت برگزاری این همایش در خصوص پیچیدگی های علم و قضا و همچنین ابهامات در برخی از نظریات پزشکی قانونی مواردی را بیان نمود.

پس از آن دکتر غضنفری پور متخصص پزشکی قانونی در خصوص پروند های ارجاع اجساد و انجام نمونه برداری از اجساد و همچنین انواع فوت و سوالات مقام محترم قضایی مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه پرسش و پاسخ بین پزشکان قانونی و قضات صورت گرفت و جهت رفع ابهامات با ذکر کیس های موردی ،بحث و تبادل نظر شد.

در پایان نیز قضات محترم از بخش های آزمایشگاه و سالن تشریح اداره کل بازدید به عمل آوردند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه