English

رئیس ستاد بحران کشور در کرمانشاه ؛

روح مدیریت بحران کشور باید بر مبنای پیشگیری بنا نهاده شود+ فیلم

رئیس ستاد بحران کشور گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و تغییرات ملموس آب و هوایی و اقلیمی، می‌طلبد که با اشراف به اینکه خسارات مخاطرات هزینه بر است، هیچ نکته در مسیر پیش بینی مخاطرات کشور بی اهمیت قلمداد نشود.

روح مدیریت بحران کشور باید بر مبنای پیشگیری بنا نهاده شود+ فیلم
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، محمدحسن نامی، رئیس ستاد بحران کشور در جمع مدیران استان کرمانشاه، از نزدیک در جریان روند مدیریت مخاطرات بحرانی کرمانشاه از زبان مدیران زیر مجموعه قرار گرفت.

معاون وزیر کشور با تاکید بر اینکه طی یک برنامه ریزی مدون و پیش بینی های لازم خوشبختانه سیلات هفته های گذشته کشور هیچ گونه خسارات جانی به همراه نداست، خاطرنشان ساخت: خدمات رسانی به مردم بخصوص در مواقع بحرانی هم مورد تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و هست و هم رئیس جمهور در هیئت دولت آنر را در اولویت کاری وزیر و دولتمردان قرار داده‌اند.

نامی در ادامه به اشاره بر اینکه ۷ استان کشور سیل خیز هستند، تاکید کرد: از ۱۴۴۶۱۰ کیلومتر مسیر رودخانه ای کشور، ۶۶۰۸ کیلومتر در مسیر مناطق شهری و روستایی قرار دارند و به همین علت لایروبی و اصلاح مسیر در این مناطق بسیار مهم و حائز اهمیت است.

رئیس ستاد بحران کشور به ساخت و سازهای بی رویه و غیر قانونی کشور نیز اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور به صراحت و شدت با هر گونه ساخت ساز غیر مجاز و بخصوص پروژه‌هایی که جنبه عمومی دارند مخالف بوده و بر برخورد پیگیرانه مسئولین در این مقوله تاکید دارند.

کرمانشاه قرارگاه مرکزی ستاد بحران در غرب کشور شد 

گفتنی است که در ادامه این نشست رئیس ستاد بحران کشور ، استان کرمانشاه را با توجه امکانات و ویژگی های این استان به عنوان قرارگاه مرکزی ستاد بحران در غرب کشور معرفی کرده و تاکید داشت که تجهیزات و امکانات متناسب با این قرارگاه به سرعت به استان تخصیص یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه