English

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

آتش‌سوزی ۳۰ باب مغازه در بازار آهنگران تهران/ ضرورت ایمن‌سازی بازار بزرگ

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با اعلام خبر آتش‌سوزی سنگین در 30 مغازه و انباری در بازار آهنگران تهران گفت: بازار تهران با مشکلات ایمنی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و همواره در این مورد هشدارها و تذکرات داده شده است.

آتش‌سوزی 30 باب مغازه در بازار آهنگران تهران/ ضرورت ایمن‌سازی بازار بزرگ

سید جلال ملکی صبح امروز سه‌شنبه 24 مرداد در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، از آتش‌سوزی شدید در بازار آهنگران تهران خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۰۲:۰۱ بامداد رخ داد و بالافاصله با اعلام به سامانه  ۱۲۵ هفت ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.  

وی با اشاره به عمیق بودن حادثه، افزود: این پاساژ سه طبقه دارای ۲۵۰ باب مغازه و انباری با متراژهای کوچک و بزرگ بود که از زیرزمین تا طبقات بالایی حدود ۳۰ باب مغازه و انباری از ۴۰ تا ۱۰۰ درصد دچار سوختگی شده‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

انفجار ساختمان ۳ طبقه در محله جوانمرد قصاب/۱۲ نفر از زیر آوار نجات یافتند

تعداد مصدومان حادثه جوانمرد قصاب تهران به ۱۶ نفر رسید

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در ادامه با اشاره به اینکه این حادثه بدون مصدومیت مهار شد، گفت: با وجود دود بسیار سنگینی  که در زیرزمین حبس شده بود و با سختی‌های فراوان آتش نشانان از چند طرف به آتش حمله‌ور و موفق به مهار آن شدند.

ملکی ایمن سازی بازار را بسیار مهم دانست و گفت: مالکان باید نسبت به ایمن سازی مغازه‌های خود سریعا اقدام کنند زیرا با وجود چنین حوادثی باید شاهد خسارت‌های سنگینی نیز باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه