English

حجت الاسلام حسین میرزایی:

امیدوارم شورای نگهبان من را تایید نکند

داوطلب انتخاب ریاست جمهوری با بیان اینکه امیدوارم شورای نگهبان من را تایید نکند و یا مردم به من رای ندهند، گفت: چرا که بتوانم پاسخگوی سوال در روز حساب باشم که ازمسئولیت شانه خالی نکردم.

امیدوارم شورای نگهبان من را تایید نکند
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، حجت الاسلام حسین میرزایی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ، اظهار داشت: برخی سوال می کنند که چه چیزی سبب شد که به ستاد انتخابات کشور مراجعه و در انتخابات ثبت نام کنم، دو انگیزه سبب این کار گردید که یکی اخروی و دیگری ظاهری است.

وی با بیان اینکه در روز حساب از ما خواهد پرسید که آیا برای گره گشایی از ملت مسلمان اعلام آمادگی کردی و یا از آن شانه خالی کردی، افزود:  سوال دوم نیز در خصوص عملکرد مسئولیتی است که در این نظام داشته ایم خواهد بود.

داوطلب انتخاب ریاست جمهوری با بیان اینکه امیدوارم شورای نگهبان من را تایید نکند و یا مردم به من رای ندهند، تصریح کرد: چرا که بتوانم پاسخگوی سوال اول در روز حساب باشم که از این مسئولیت شانه خالی نکردم.

میرزایی عنوان کرد: اما اگر شورای نگهبان من را تایید و مردم به من اعتماد کردند کفش آهنین به پا کرده و برای رفع مشکلات تلاش می کنم.

وی خاطرنشان کرد: شش برنامه توسعه و دهها بودجه نوشته و اجرا شده اما وضعیت معیشت، اشتغالی و نظامی مالی همین است،  هاشمی با هوش خود ، خاتمی با محبوبیتش ، احمدی نژاد با جسارتش، روحانی با اینکه کدخدایی را بجای آورد نتوانستند مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع کنند.

داوطلب انتخاب ریاست جمهوری افزود: آیا تمامی وزرا و تیم اقتصادی این دولت ها فاسد، بی سواد و بی عرضه بودند، خیر چرا که ریل گذاری اقتصادی در دولت سازندگی اشتباه گذاشته شده که هیچ لکومتیورانی نتوانسته آن را به درستی کنترل کند.

میرزایی بیان کرد: اگر رئیس جمهور دولت چهاردهم نیز همین راه را پیش بگیرد به سرنوشت همه این دولت ها دچار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه