English

مسئول بسیج هنرمندان سپاه عاشورا:

اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی هنری همزمان با هفته هنر انقلاب در آذربایجان شرقی

مسئول بسیج هنرمندان سپاه عاشورا از برگزاری 70 برنامه فرهنگی هنری همزمان با هفته هنر انقلاب و روز قشر بسیج هنرمندان در آذربایجان شرقی خبر داد.

اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی هنری همزمان با هفته هنر انقلاب در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حامد شب خیز با اشاره به برگزاری 70 برنامه فرهنگی هنری همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و روز قشر بسیج هنرمندان در آذربایجان شرقی اظهار داشت: این برنامه ها در سطح کانون های بسیج هنرمندان شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: کانون های بسیج هنرمندان مستقر در شهرستان ها تنها  نهادی هستند که در زمینه هنر ارزشی و انقلابی در حوزه های جذب، سازماندهی، آموزش، کادرسازی، تولید محتوا و  برگزاری جشنواره های ادبی و هنری ارزشی و انقلابی به صورت جهادی و شبانه روزی و بی وقفه فعالیت می کنند.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه عاشورا از کانون های بسیج هنرمندان در شهرستان ها به عنوان یک بازوی قدرتمند فکری و اجرایی در کنار سایر نهادهای فرهنگی و هنری نام برد و گفت: تا به امروز  این کانون ها تاثیراتی بزرگی در شهرستان ها بر جا گذاشته و فعالیت داشته و تا به حال نیز بیش از 7000 نفر بسیجی هنرمند را جذب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1401 نیز بر اساس سند تحول بسیج و با بهره گیری از منویات رهبر فرزانه انقلاب و با نصب العین قرار دادن سند گام دوم انقلاب و جهاد تبیین و نهضت مطالبه گری فعالیت های جدید خود را با برنامه های روز قشر بسیج هنرمندان و هفته هنر انقلاب(20 تا 26 فروردین) آغاز می کند.

شب خیز  تجلیل از هنرمندان بسیجی، دیدار با خانواده شهدای هنرمند و دیدار هنرمندان بسیجی با فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا و رونمایی از آثار و تولیدات جدید این سازمان را نمونه هایی از برنامه های سال 1401 سازمان بسیج هنرمندان استان برشمرد.

وی با بیان اینکه دبیری هفته هنر انقلاب اسلامی نیز در سطح استان ها بر عهده حوزه هنری انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: برنامه ها و رویدادهای مشترکی نیز توسط حوزه هنری و بسیج هنرمندان استان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه