English

شهردار تبریز:

 درصد منابع شهرداری تبریز به حوزه‌های عمرانی تعلق گرفته است

شهردار تبریز با بیان اینکه برای اولین بار در سطح کشور هزینه‌های جاری شهرداری تبریز کمتر از ۲۰ درصد شده است، گفت: ۸۰ درصد منابع به حوزه‌های عمرانی تعلق گرفته که در اشتغال و تحرک اقتصادی اثر گذار است.

 درصد منابع شهرداری تبریز به حوزه‌های عمرانی تعلق گرفته است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، یعقوب هوشیار با بیان اینکه ۱۴ محور در شهرداری تبریز مد نظر است، گفت: اولین حوزه تغییر دیدگاه در نظام مدیریتی شهرداری و نهادینه سازی رویکردهای جهادی، اعتقاد به کار گروهی و مسئولیت‌پذیری با تکیه بر دانش و اندیشه‌ انقلابی است.

وی با بیان اینکه قول داده بودیم دیدگاه مجموعه شهرداری را نسبت به ارائه خدمات عوض کنیم، افزود: موضوع دوم ایجاد نظام برنامه‌ریزی شهر بر پایه مجموعه‌های دانش بنیان و ایجاد زنجیره‌های ارزش در نظام تصمیم سازی و تاکید بر سیاست گذاری مبنی بر علم و فناوری است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش در جهت شکل گیری اقتصاد پایدار شهری، تقویت درآمدهای پایدار با بهره‌مندی از الگوی‌های جدید و توجه به پروژه‌های سرمایه گذاری از دیگر محورهای فعالیت شهرداری است.

هوشیار ادامه داد: شهرداری تبریز در حوزه‌ی مولد سازی قدم‌های خوبی برداشته و با هزینه بالغ بر ۳۰ الی ۴۰ میلیارد تومان توانسته در حوزه‌ی مولد سازی موفق عمل کرده و برای آینده شهر ذخیره سازی کند.

وی با بیان اینکه موضوع بعدی عدالت محوری در توزیع عادلانه ظرفیت‌های شهری بود که در آن به عدالت اجتماعی تاکید ویژه داشتیم، اظهار کرد: تمام تلاشمان این بود که قسمت عمده‌ای از زیرساخت‌ها را به مناطق کم برخوردار سوق دهیم.

شهردار تبریز عنوان کرد: عملیات اجرایی پیاده راه «ارتش» و «حیدر تیکه‌سی» در مدت زمان کم اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان شهریورماه مسیر گشایی خیابان انقلاب تکمیل می‌شود، گفت: خط یک مترو تکمیل شده و اکنون با مسافرگیری ۷۵ هزار نفری در حال فعالیت است.

وی عنوان کرد: ۲۵۰۰ تاکسی نوسازی شده که از این تعداد ۱۸۰۰ تاکسی به متقاضیان تحویل داده شده و مابقی نیز تا چهار ماه آینده با تأمین وام‌های کم بهره تعلق می‌گیرد.

وی افزود: ۵۰۰ اتوبوس تا پایان دوره ششم شورای شهر تبریز به ناوگان حمل و نقل عمومی تحویل داده می‌شود. 

وی از احداث بزرگترین مرکز مدیریت بحران شمالغرب کشور در منطقه یک شهرداری تبریز خبر داد.

وی افزود: طی دو سال اخیر ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری با همکاری مجموعه ایرانسل انجام داده‌ایم که بعد از تکمیل در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه